Terug naar overzicht
HeyMijn trouwkleed komt van bij Mia Monta en mijn mama en ik zijn eerst eens gaan kijken op een opendeurdag. Er was toen heel veel volk en ik heb toen wel kleren gepast maar toen was het eigenlijk te druk. Dus heb ik een afspraak gemaakt en daarna terug geweest. Ze hebben kleren in rekken hangen. Zowel suitekledij als trouwkleren. De service was uitstekend.De dame die ons geholpen heeft was heel vriendelijk.Mijn zus haar suitekleed is daar trouwens ook besteld.We mogen allebei in juni de eerste keer gaan passen.Debbie
Mijn toekomstig schoonmoeder heeft ook haar kleren laten maken bij Mia-Monta daar zij ook een iets grotere maat heeft. Zij heeft kunnen kiezen en passen uit kleren van het rek en dan heeft ze al haar wensen kunnen geven en zo hebben ze haar kleren dus gemaakt. Ze zijn er inderdaad zeer vriendelijk en behulpzaam.Ze is ook eerst naar een open deur dag geweest maar door veel te druk heeft ze een afspraak gemaakt. Maar het is niet omdat je op afspraak gaat dat je verplicht bent van te kopen.Emmy en David nog 9 dagen :)
Dag Nathalie,Mijn ma heeft haar kleed ook daar gekocht. Na lang zoeken. Het is wel nodig dat je op afspraak gaat want anders zullen ze je niet goed kunnen helpen denk ik, het was er toen vrij druk. Ze zijn er erg vriendelijk.Groetjes,Isabel