Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dIk heb eerst een heel aantal foto's van onze beide levenslopen erin gezet en een paar foto's van ons als koppel. Dan nog wat dagboekfragmenten. Tenslotte hebben ik "ook zij vieren in gedachte met ons mee" waarbij de overleden familieleden staan. Hierna staat: "schrijf je gedachten en wensen in dit gastenboek. Zo maak je er voor ons een blijvende herinnering van." We hebben dit allemaal in ons gastenboek gezet, zodat de mensen stof hebben om over te schrijven... Anders schrijft toch maar iedereen hetzelfde. Veel succes!
fiogf49gjkf0dhey wij hebben het volgende, Een kleine zin, een groot verhaal,In je eigen woorden, je eigen taal,Al wat je kwijt wil, laat het ons weten.Zodat we geen enkel momentVan de mooiste dag van ons leven vergetengroetjes bij ons nog 18 daagjes
Héhé, ik kwam hier juist dezelfde vraag stellen :)
Ik zou zeggen: steek er niet te veel tijd in!Wij hebben daar lang zitten over nadenken en we wilden echt iets dat bij ons paste enzo... en uiteindelijk hé is er niemand die dat leest.Dat boek ligt open en iedereen schrijft gewoon verder, zelden wordt er naar de eerste pagina gekeken :-)