TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
30-5-2009
|
30-6-2008 7:19:49
Hoi,
Wij trouwen ook niet IN een kerk. Aan onze feestzaal is een zonnetent in de tuin. Daar zullen wij elkaar het ja-woord geven. Dit is een feestzaal in Limburg, dus daar kan ik je niet aan verder helpen. Wel met het geval van de Rent a priest. Want het is niet zo dat je daarvoor alleen zo'n priester kan nemen! Je kan evengoed naar de priester van jou gemeente stappen en vragen of hij bereid is om jullie huwelijk op die plaats in te zegenen. Indien hij dit niet wil doen heb je de keuze: een priester uit een aanliggende gemeente of rent a priest.
Succes!! Groetjes, Sarah
www.30mei2009.bruiloftsite.nl
|
|
evelien
6-9-2008
|
30-6-2008 10:08:34
fiogf49gjkf0d hallokes,
Ik ben nevele (das tegen gent) en wij hebben het Maaltebrugkasteel gehuurd voor een hele dag! Er bestaat een side van, gewoon opzoeken via google en je vindt het wel. Wij wouden ook eerst buiten doen, maar achteraf zei mijn ceremoniemeester of wel wordt het te heet, of het is te koud, te veel zon, te veel wind, regen!! het moet al perfect weer zijn om dat buiten te doen en eigenlijk heeft hij wel gelijk!!! en daar is het een heel mooi, romantisch decor om dat te doen! ze hebben alles, stoelen, micro,keuken,... Wij gaan daar s'middags iets kleins eten dat we laten brengen door traiteur! Echt een aanrader en de prijs is 600 euro voor een hele dag! veel succes nog!
|
|
Mieke
|
30-6-2008 10:21:54
Evelien,
van nevele?? Ik ben oorspronkelijk ook van daar :)
misschien kennen we elkaar? :)
|
|
Dorine
|
|
|
Anneleen
1-1-2020
|
30-6-2008 17:08:23
fiogf49gjkf0d www.gravenhof.com Wij waren oorspronkelijk van plan om daar te trouwen in hun tuin. maar schoonmoeder zag ons liever in de kerk trouwen.
groetjes
|
|
Mieke
|
30-6-2008 20:09:03
fiogf49gjkf0d Gravenhof is precies iets zoals wij zoeken! Maar euh, ziet er wel tamelijk prijzig uit :s weet jij iets van hun prijzen af?
Alvast bedankt!!!!!
|
|
Anneleen
1-1-2020
|
30-6-2008 21:14:33
fiogf49gjkf0d Het lag binnen ons budget. Maar je hebt er verschillende formules. Welke weet ik zo niet meer van buiten.Ik weet niet of ik hun prijslijsten nog heb liggen. Ik zou eens informeren, waren heel vriendelijke mensen die voldoende tijd voor ons namen. Vind het soms nog spijtig dat we daar niet in de tuin trouwen, maar ja, schoonmoeders he...
|
|
Mieke
|
1-7-2008 20:32:11
fiogf49gjkf0d iemand die soms nog locaties weet à la 't vijverhof of 't gravenhof in de buurt van Nevele, Gent of Zulte?
|
|
Soetkin
26-4-2008
|
2-7-2008 9:03:41
fiogf49gjkf0d Hey,
Wij hebben onze viering gedaan bij onze feestzaal: Denotter in Zedelgem. Eerst zouden we de viering in een apart zaaltje doen maar door het erg mooie weer zijn we op het mooi aangelegde terras kunnen trouwen.
Je vindt wel wat feestzalen die die mogelijkheid kunnen bieden, maar de meesten zijn er zelf niet zo mee vertrouwd. In de Vossenberg (Hooglede) was het ook mogelijk, maar daar moest er wel extra betaald worden voor de huur van een zaaltje voor de viering.
Win gewoon info in bij verschillende feestzalen en ga ter plekke de mogelijkheden eens na.
Veel plezier (ik vond dit één van de leukste dingen in de voorbereiding)!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|