Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis begin oktober

29-6-2008 23:32:49
fiogf49gjkf0d
Hallo bruidjes,
Ik raak stilaan het noorden of misschien is het wel het oosten of het westen of het zuiden kwijt. We dachten dat we zowat de ideale bestemming voor onze huwelijksreis hadden gevonden : Costa Rica : mooie natuur, mooie stranden, binnen ons budget van 2500 € per persoon voor toch meer dan 10 dagen. Alleen lijkt, volgens de reacties hier en op andere sites, het weer in die periode niet ideaal. Als je van 14 dagen er 6 op je kamer moet zitten omwille van de vele regen...
Heeft iemand tips binnen onze idealen? Mooie natuur, mooie stranden, warm, zonnig, binnen het budget voor een periode langer dan 10 dagen.
Inge

Inge
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 780

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik30-6-2008 6:49:53

hoi

ik ga midden september naar tunesie. daar is het mooi weer tot oktober. in de periode dat wij gaan zal het daar nog 30 graden zijn.

wij betaalden voor 2 personen all in iets van +- 1150 euro voor 6 dagen.

grts cindy
12/09/08
http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl

Evy
9-9-2008
 Meld misbruik30-6-2008 8:21:33

fiogf49gjkf0d
We gaan ook in oktober op huwelijksreis. Eerst was het de bedoeling om naar Costa Rica te gaan. Maar ook als gevolg van de paar uren zon, hebben we dan toch maar gekozen voor Sri Lanka. Mooie natuur, mooie stranden, en warm. We gaan weken rondtrekken, daarna een weekje Maldiven, om lekker te genieten.

Zonnebloem
30-8-2008
 Meld misbruik30-6-2008 16:14:50

Wij gaan voor 8 dagen naar Gran Canaria eind september begin oktober...het is daar dan nog mooi weer. De prijs valt daar ook wel nog mee. Wij hebben trouwens 300euro korting gekregen omdat het onze huwelijksreis is...leuk é!

emilie

Meld misbruik1-7-2008 18:22:30

fiogf49gjkf0d
wij gaan in oktober een weekje naar Lanzarote, het zou daar dan nog heel goed weer zijn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums