Terug naar overzicht
Wij geven een champagnefles cadeau aan onze getuigen met daarop een gepersonaliseerd etiket maar dat hebben we zelf gemaakt en ik denk dat Cindy dit ook doet. Je vind gemakkelijk witte A4 etiketten. ik heb daar op afgedrukt en het dan geplastificeerd. Na lang zoeken heb ik dan toch een bedankingstekstje gevonden/gemaakt. Groetjes
fiogf49gjkf0dhoi, wij hebben ze besteld bij onze drukker. de etiketten zijn van leffe zelf eigenlijk. ze weken die af, bedrukken die en plakken die er terug op ofzo.de drukker waar het over gaat: www.alflam.be ik betaal 6 euro per fles, ingepakt enal. het tekstje mag je zelf maken. Mijn uitnodigingen worden daar ook gedrukt. is één van de goedkopere van de streek!grts cindy
fiogf49gjkf0dvergeten te antwoorden op je laatste vraag:ik weet niet of ze iets anders dan blonde leffe hebben. onze ouders zijn leffe drinkers dus heb niet verder gevraagd...
fiogf49gjkf0dHey Cindy bedankt voor je reactie. Is idd niet veel geld en toch tof om te geven. Ik ga er zeker over nadenken.Groetjes en veel plezier nog