Terug naar overzicht
weet niets zeker maar ik heb gehoord dat als je nog niet zes maanden verhuist bent dat je dan nog in je vorige gemeente kan trouwen,maar ben dit niet zeker...hopelijk is er iemand die dit met zekerheid kan zeggen!groetjessandy
Spreek met de verhuurder af dat je je domicilie nog een aantal weken laat staan op het oude adres (heeft voor hem geen invloed, mogelijk wel voor de nieuwe huurder als die onmiddellijk zijn domicilie daar wil zetten) en wacht tot na jullie huwelijk met het overzetten van het domicilie adres... domicilie (A) kan verschillend zijn van verblijfplaats (B)...denk maar aan kotstudenten die tijdens de week ergens anders verblijven...
Hallo ZonnekeHad ik ook al aan gedacht maar er is indedaad een nieuwe huurder die zijn domicilie daar gaat zetten dus... Helaas geen oplossing
Als één van jullie ouders ook in gemeente A wonen kan één van jullie administratief misschien voorlopig even terug thuis gaan wonen. Op die manier woont iemand van jullie in de juiste gemeente om daar dan ook te kunnen trouwen...groetjes
Lieve,Mijn mama is advocaat en zij weet wel veel van die dingen. Geef je je e-mailadres? Ik zal haar vragen wat zij ervan denkt en dan zet ik het wel even op mail voor je! groetjesGaëlle
Hallo GaëlleDat is heel vriendelijk van je.Mijn email is lieve1976@hotmail.comGroetjes, Lieve
geen van jullie moet in gemeente A gedomicilieerd zijn op moment van de burgerlijke trouw. Je mag wel ten hoogste 3 maanden voor jullie huwelijk verhuisd zijn én op het moment dat jullie de aanvraag doen (en dus een bewijs van woonst nodig hebben) moet er wel nog 1 van beiden in A wonen. dus jullie kunnen wel trouwen in A! Bij ons was dit in ieder geval geen probleem!Groetjes en succes
Dank je SarahIk ben allemaal gegevens aan het verzamelen en dan ga ik met die gegevens naar onze huidige gemeente ANogmaals dank en groetjes, Lieve
Lieve,heb je mijn mail gekregen? hopelijk komt het in orde voor jullie!groetjesGaëlle
Hallo GaëlleIk heb je mail ontvangen maar er zitten "fouten op de pagina - error on page" met als gevolg dat ik het bericht niet geopend krijg.