Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dDag Sylvia,Ik vind dit zeer erg voor je meisje, wat is er gebeurd? Als je wil praten...Sterkte!mariekehonnay@hotmail.com18/04/2009
Eerst en vooral wil ik je heel veel moed wensen deze dagen want het zal wel niet makkelijk zijn. Ik wou je graag de raad geven om je feestzaal goed op te volgen wat het voorschot betreft. Mijn verloofde heeft ook ooit op trouwen gestaan met iemand anders en toen zei de zaal ook dat ze hun voorschot terug zouden krijgen als de zaal verhuurd zou zijn. Het was toen nog lang op voorhand. Telkens hij belde was ze zogezegd nog vrij. Hij heeft toen eens als klant gebeld om zogezegd te checken of hij er zijn huwelijk kon doen en toen ineens was de zaal bezet. Ze hebben dan uiteindelijk wel terugbetaald.Heel veel sterkte!Katleen
Hoi SylviaHeel veel sterkte in deze moeilijke periode!GroetjesKim
Sylvia,Ik word er even stil van..Ik wens je veel sterkte en hoop dat het er nog van komt voor jou..Hopelijk komt het nog goed, ,is het echt zo onomkeerbaar??LiefsSofie12/09/2009
fiogf49gjkf0dsterkte!!!hier zijn geen woorden voor he meid! wens je veel sterkte in deze moeilijke tijd!lieve groetjes, miek
fiogf49gjkf0dhallo naamgenootje, ook al wist ik het al het hier lezen maakt het nog zoveel erger.mail je nog wel, hou je sterk he meid dikke knuffelsylvia
fiogf49gjkf0dDit wens ik echt niemand toe, ook jou niet. Ik hoop dat je omgeving je zal helpen bij dit verdriet.... Ik vroeg mij nu wel af of jij dat meisje bent dat enkele weken geleden een berichtje had gepost waarin ze beschreef dat haar vriend die op training was in het buitenland het niet meer zag zitten... Ik was daarvan toen echt helemaal van de kaart... Veel sterkte!! Wendy 14/08/2008
fiogf49gjkf0dBedankt voor het medeleven.Ik ben inderdaad dat meisje van een paar weken geleden.voel me kappot... ik snap er niks van, 3 maand geleden vraagt hij me nog es opnieuw ten huwelijk en 2 maand geleden kiezen we ons uitnodigingen en schrijft hij zijn geloftes en sinds een maand geleden begon zijn twijfel... en nu is het def... het gaat niet door.Het doet zo'n pijn en er moet zoveel geregeld worden...
Ocharme meid!Ik word er stil van!Dit moet echt heel pijnlijk zijn om door te maken...Ik hoop dat jullie er samen doorgeraken en dat het misschien een kwestie van uitstel is?Ik kan mij voorstellen dat dit heel veel pijn doet!één van mijn beste vriendinnen is drie maanden voor haar trouw aan de deur gezet door haar verloofde, dus ik heb de pijn wel van dichtbij gezien.Veel sterkte!
Beste Sylvia,Je verhaal bleef steeds door m'n hoofd spoken.Als ik je erkens mee kan helpen ofzo?GroetjesMariekehonnay@hotmail.com18/04/2009