Nu Online
Momenteel zijn er 352 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijk afgelast, zaal vrij 30/08/08

30-6-2008 13:40:18
Beste mensen

ik weet dat het kortbij is maar mijn huwelijk op zaterdag 30/08/08 gaat tot mijn grote spijt niet door.
Daardoor is de Feestzaal Hof van Nassau opnieuw beschikbaar op die datum.
Het is kortbij maar je weet maar nooit en als we de zaal opnieuw verhuurd zouden kunnen krijgen, krijgen we een stuk van ons voorschot terug.

Je weet maar nooit...

Sylvia
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1432

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik30-6-2008 14:26:59

fiogf49gjkf0d
Dag Sylvia,

Ik vind dit zeer erg voor je meisje, wat is er gebeurd? Als je wil praten...

Sterkte!

marieke
honnay@hotmail.com
18/04/2009

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik30-6-2008 14:45:29

Eerst en vooral wil ik je heel veel moed wensen deze dagen want het zal wel niet makkelijk zijn. Ik wou je graag de raad geven om je feestzaal goed op te volgen wat het voorschot betreft. Mijn verloofde heeft ook ooit op trouwen gestaan met iemand anders en toen zei de zaal ook dat ze hun voorschot terug zouden krijgen als de zaal verhuurd zou zijn. Het was toen nog lang op voorhand. Telkens hij belde was ze zogezegd nog vrij. Hij heeft toen eens als klant gebeld om zogezegd te checken of hij er zijn huwelijk kon doen en toen ineens was de zaal bezet. Ze hebben dan uiteindelijk wel terugbetaald.

Heel veel sterkte!

Katleen

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik30-6-2008 15:31:41

Hoi Sylvia

Heel veel sterkte in deze moeilijke periode!
Groetjes
Kim

Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik30-6-2008 16:52:02

Sylvia,

Ik word er even stil van..

Ik wens je veel sterkte en hoop dat het er nog van komt voor jou..

Hopelijk komt het nog goed, ,is het echt zo onomkeerbaar??

Liefs
Sofie
12/09/2009

miek
21-3-2009
 Meld misbruik30-6-2008 17:12:28

fiogf49gjkf0d
sterkte!!!
hier zijn geen woorden voor he meid! wens je veel sterkte in deze moeilijke tijd!
lieve groetjes, miek

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik30-6-2008 21:19:41

fiogf49gjkf0d
hallo naamgenootje,
ook al wist ik het al het hier lezen maakt het nog zoveel erger.
mail je nog wel,
hou je sterk he meid dikke knuffel
sylvia

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik1-7-2008 9:07:30

fiogf49gjkf0d
Dit wens ik echt niemand toe, ook jou niet. Ik hoop dat je omgeving je zal helpen bij dit verdriet....

Ik vroeg mij nu wel af of jij dat meisje bent dat enkele weken geleden een berichtje had gepost waarin ze beschreef dat haar vriend die op training was in het buitenland het niet meer zag zitten... Ik was daarvan toen echt helemaal van de kaart...

Veel sterkte!!

Wendy
14/08/2008

Sylvia
10-9-2011
 Meld misbruik1-7-2008 9:18:06

fiogf49gjkf0d
Bedankt voor het medeleven.
Ik ben inderdaad dat meisje van een paar weken geleden.
voel me kappot... ik snap er niks van, 3 maand geleden vraagt hij me nog es opnieuw ten huwelijk en 2 maand geleden kiezen we ons uitnodigingen en schrijft hij zijn geloftes en sinds een maand geleden begon zijn twijfel... en nu is het def... het gaat niet door.
Het doet zo'n pijn en er moet zoveel geregeld worden...

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik1-7-2008 11:53:41

Ocharme meid!
Ik word er stil van!
Dit moet echt heel pijnlijk zijn om door te maken...
Ik hoop dat jullie er samen doorgeraken en dat het misschien een kwestie van uitstel is?
Ik kan mij voorstellen dat dit heel veel pijn doet!
één van mijn beste vriendinnen is drie maanden voor haar trouw aan de deur gezet door haar verloofde, dus ik heb de pijn wel van dichtbij gezien.
Veel sterkte!

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik29-9-2008 15:09:31

Beste Sylvia,

Je verhaal bleef steeds door m'n hoofd spoken.

Als ik je erkens mee kan helpen ofzo?

Groetjes

Marieke
honnay@hotmail.com
18/04/2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info