Terug naar overzicht
halloo zeg ik denk dat het enjoy is. of hoe je het ook schrijft.Maar amai alleen onder jullie twee das ook zielig he. ga je er geen spijt van hebben dat je geen groot feest hebt gegeven.ik zou het niet kunnen zenne.grts 10.06.2006
In heel veel reisbrochures vind je hier info over. Of gewoon google: trouwen in het buitenland of huwelijksreizen
hallo,mijn vriend had in een tijdschrift ergens gevonden hoe de website noemt van joyce de Troch en we hebben er dan naar gebeld ook maar ze waren heel onbeleefd aan de telefoon.Wij hadden ze maar nodig ivm met ons vervoer en ze zeiden direct wij doen enkel totaalprojecten en ze moesten weten hoeveel geld we ervoor over hadden. als je eens naar een drukkerij gaat ga je veel boekjes vinden over trouwen misschien vind je daar wel iets in die je kan helpen.vele groetjes
ja debby,zou ook doodgraag trouwen in buitenland(italie,m'n vriend is italiaan)maar vind hier in belgie geen enkele organisatie die dat doen.In Nederland bestaat dat wel,veel zelfs die trouwen overal waar je maar kan indenken.Heb me al rotgezocht op allerlei sites,maar noppes.Daar er veel papierenwerk by komt kijken is het ook niet zo gemakkelijk om dit zelf te organiseren.Dus tips van mensen die zo'n ervaring hebben en dan liefst Toscanie laten julie iets weten.Groetjes Yvette
D'er is een Belgische firma die huwelijken organiseert in Dubrovnik - Kroatie. Mijn zus is er getrouwd en het was super! Een heel vriendelijke mevrouw is dat, en die deed niet moeilijk toen we vroegen bepaalde dingen zelf te organiseren om wat geld te sparen, integendeel. Kijk maar op de website www.dubrovnikweddings.com PS: ik weet dat ze nu ook gaan opstarten in Italie. (ik wil daar graag trouwen) Ik heb laatst nog gemaild en toen zei ze me dat ze in Italie was om research te doen in Toscana en Venetie. Ik hoop dat ze daar opstart, want dan is mijn keuze van huwelijksplanner al gemaakt en moet ik niet meer zoeken.
hallo zijn julie intussen al getrouwd en wijzer geworden over trouwen in het buitenlandwij wilden dit ook graaggroetjes
Wij willen graag trouwen in italië.Heeft iemand dit reeds gedaan.grts judith
Hallo DebbyIk heb je reactie gelezen en ik en mijn vriendin zouden ook graag trouwen onder ons getweetjes in Italië (Rimini). Ik ben ook aan het googlen om iets te vinden. Hebben jullie ondertussen al iets gevonden of iets wijzer geworden? Kan je mij aub ook op de hoogte houden, we zouden je heel dankbaar zijn.GroetjesJurgen en Peggy
Hallo iedereen, mijn vriend en ik gaan in september in Italie trouwen, in Toscane. Ik heb een wedding planner die in Toscane woont en zij regelt alles met onze inspraak natuurlijk! Gaat super!
Hey Elke, vraag mij af hoe het gegaan is met je trouw. Zou iij graag in Toscane trouwen, kan je misschien bepaalde gegevens van die weddingplanner doorgeven?groetjes,Karolienkarolien.de.vuyst@telenet.be
ik zoek een weddingplanner in toscane. kan iemand me helpen?isabelleisabelle_ulichnowski@mail.be