Terug naar overzicht
Dat is wel toeval zou ik denken. Zelf raoul noemen en dan een DJ hebben die ook raoul noemt.Dat kan alleen een Nederlander zijn die zoiets verzint :-)
fiogf49gjkf0d---
fiogf49gjkf0dhahaha, da's een goeie!Beetje te doorzichtig hé!Enfin, nog veel succes met je draaien Raoul! :-)
fiogf49gjkf0dHaha super!Een DJ die zichzelf "verkoopt" haha1 goede raad, geef een andere naam aan jezelf en vooral hoe je alles hier hebt geformuleerd zal een bruidje of bruidegom niet schrijven...schrijf alles zoals de laatste 2 zinnen haha!En als je veel werk hebt...moet je toch geen reclame maken?hahaKeep up the good work!!Debby8/8/2009
fiogf49gjkf0dnaast de spelfouten vind ik het mooiste hoe deze zogezegde trouwer een prachtige opsomming geeft van de referenties die van dj Kees La Freak een onmiskenbare aanwinst maken voor menig trouwfeest.Raoul ... waarom La Freak ??
fiogf49gjkf0dkomt hij ook naar west vlaanderen of enkel in nederland?mag ik een telefoonnr. ofzo want ik zoek dringend iemand voor 08/08/08,alvasr bedankt!! :-)
fiogf49gjkf0dals je googled en je toets zijn naam in dan is het idd een dj heb wat foto s gezien op zijn hyves en ik denk dat het wel een goede moet zijn. of hij naar belgie wil komen weet ik nieter stond een telefoon nummer bij advertentie 06 48909174 groetjes en succes