Nu Online
Momenteel zijn er 307 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Avondfeest zonder dans

1-7-2008 8:29:57
fiogf49gjkf0d
Dag Allemaal,

Zowel mijn vriendin als ik zijn niet zo'n grote dansers. Vandaar dat we op zoek zijn naar ideëen voor een avondfeest zonder dans.

Heeft er iemand een ideetje?

Bedankt,

bart

Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1240

eline
5-9-2008
 Meld misbruik1-7-2008 9:45:37

fiogf49gjkf0d
Hey Bart

Ik denk toch dat jullie eersten op de dansvloer zullen moeten staan om de dans avond te openen
Wat jullie wel kunnen doen is vragen dat jullie ouders en broers en zussen mee de eerste dans dansen.
Zo staan jullie niet alleen op de dans vloer en is alle aandacht niet op jullie gevestigd, en op die manier is de dansavodn toch op een leuke manier geopend

Een andere mogelijkheid is iets gekts doe samen met jullie broers en zussen op de dans vloer en eventueel gasten van het publiek erbij te betrekken door een mini quiz met vragen zoals doe de macarena, de vogeltjesdans, ... zo dat de vloer toch gevuld geraakt.

groetjes ELine
05/09/2008

bart

Meld misbruik1-7-2008 9:47:16

fiogf49gjkf0d
Maar een avond zonder dansfeest, kan dat ook?

joke
12-7-2008
 Meld misbruik1-7-2008 9:55:56

fiogf49gjkf0d
Tuurlijk kan dat! Het is maar wat jij wilt, hé, het is jouw dag en jij moet vooral genieten!
Mijn schoonzus had op hare trouw ook geen dansfeest. En dat was ook een geslaagd feest!

Doe vooral waar jij je goed bij voelt!

Grts, Joke

bart

Meld misbruik1-7-2008 9:57:20

fiogf49gjkf0d
Hey Joke,

Wat heeft zij dan gedaan op haar trouw? misschien kan ik er wat ideetjes uit halen?

Bedankt,
Bart

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik1-7-2008 10:04:25

fiogf49gjkf0d
Hey,
Ik denk dat dat toch niet makkelijk zal zijn...
Misschien kun je allerlei spelletjes organiseren? Je moet er echt wel zeker van zijn, want ik denk dat de mensen verwachten dat er bij een avondfeest ook dans hoort..
Misschien kan je eens bij een evenementenbureel horen?
Veel succes!
Amber
09/08/08

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik1-7-2008 11:27:29

fiogf49gjkf0d
Hoi hoi,

wij zijn ook absoluut geen dansers. Ik hoop dat ik niet te veel zelf op de dansvloer moet staan. Eens dat het dansen bezig is houdt dat zich hopeleijk ook wel in stand zonder het bruidskoppel.

Ik denk wel dat de andere genodigden dat plezant vinden dat ze kunnen dansen.

Een quiz zou ik niet doen, dan moet iedereen op zijn stoel blijven zitten en kan je niet rondlopen.

Andere ideetjes heb ik zpijtig genoeg niet, maar ik blijf het hier wel volgen...

Groetjes!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik1-7-2008 12:27:51

wij hadden ook geen dansfeest
maar een walking dinner met een dixieband bij de receptie en een jazzlounge band daarna

we hebben heel veel positieve reacties gekregen over het 'unieke' van onze bruiloft

juist leuk dat we niet allemaal hetzelfde doen op je trouw gewoon omdat het 'moet'

miek
21-3-2009
 Meld misbruik1-7-2008 13:19:42

fiogf49gjkf0d
Als ik zou mogen kiezen werd het ook een dansloos feest bij ons... Maar je bent steeds met twee he... Feest zonder dans moet perfect kunnen (het leukste trouwfeest waar ik naar toe ben geweest was er één zonder dans). Je kan gewoon enkel eten serveren, iets van live-muziek op de achtergrond... Je kan ook iets tofs van entertainment inhuren (bv. ouderwetse volksspelen, of gezelschapsspelen in maxi-formaat, is ook heel tof!) Ik vind ook dat je moet doen waar JULLIE zin in hebben! Het is niet omdat 99% van de trouwers het dansen belangrijk vinden dat jullie met de stroom mee moeten gaan! Het is jouw feest, en je moet zorgen dat JIJ het tof vindt! Mensen die per se willen dansen hebben kansen genoeg, zeker geen dansfeest organiseren tegen jouw zin!

joke
12-7-2008
 Meld misbruik1-7-2008 14:21:08

Even vervolg van hieronder: er was eigenlijk verder niets speciaals aan dat feest, gewoon lekker gegeten. Maar was héél gezellig, iedereen heeft zich wel geamuseerd toen, ook zonder muziek :)
Maar je kan idd wel spelletjes of dergelijk organiseren of een vuurwerk buiten? Ook altijd héél plezant en magisch...

Hopelijk kom je dr snel uit!
Grts, Joke

karolien
8-8-2008
 Meld misbruik1-7-2008 23:07:20

fiogf49gjkf0d
Hoi Bart, op 8 augustus is het onze grote dag en wij geven enkel een lekker diner met een live band als achtergrondmuziek voor een 50tal gasten.Dansfeest zagen wij ook niet zitten en ik ben er zeker van dat dit even plezant en gezellig gaat worden.
Dus doe waar je je het beste bij voelt, het is jouw dag.

Veel succes!

eline
5-9-2008
 Meld misbruik2-7-2008 12:33:26

Hey Bart,

Sorry ik had de bootschap blijkbaar niet goed begrepen, dus helemaal niet danse hé

Nu in dat geval zou ik wel zorgen voor een live band die achtergrond muziek speelt en voor super lekker eten.
Als jullie nadien nog iets willen doen, doe dan iets dat typsch jullie is.
Jullie zouden inderdaad iets kunnen doen met volksspelen
Maar als jullie eerder media mensen zijn zouden jullie met een powerpoit prsentatie en een speech wel iets leuks kunnen doen en dit misschien tussen de verschillende gerechten door
Op die manier wordt er lang en gezellig getafeld
Is er als nog familie die een danske wil placeren dan kunnen ze dat op de muziek van de live band ook.
Of alles in een bepaald thema gooien en dit dan ook volhouden van begin tot einde van het feest met eventueel acts tussen elk gerecht door en waarbij het gerecht ook gelinkt in aan jullie thema

Ik denk niet echt dat het leuk zou zijn om na de diner nog vanalles te plannen sommige mensen willen misschien wel naar huis ik denk aan omas en opas. Net zoals het dansen niet idereen neemt er deel aan en sommige gaan naar huis omdat het hen niet interesseert dus is zou goed opletten met wat jullie wel en niet doen na de diner

Je kan het natuurlijk ook over een andere boeg gooien en het feest al laten starten rond 13u dan is het voor iedereen duidelijk dat ze geen dansavond zal zijn.
Een echt middagfeest van maken, er is hier een bruidje die dit gaat doen op een zondag zo zie je maar alles kan hé

De bootschap doe waar jullie goed bij voelen en hou ja aan het doel dat jullie voor ogen hebben. Willen jullie een laat feest dan vrees ik dat dansen noodzakelijk zal zijn (tot 6u00 sochtends) of maakt het vor jullie niet uit als alles om 1u30 savonds afgelopen is.

groetjes ELine
05/09/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...