Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHey Sandra,ik dacht dat het leuk was dat ik een goei ervaring kon doorgeven aan jullie...de site van onze trouw is http://stuutekeer.be/trouw.html dus je ziet, ik ben echt wel getrouwd en dit is GEEN RECLAME!!! gewoon een goeie ervaring omdat ik weet hoe moeilijk het is een fotograaf te vinden.Groetjes Dorina
fiogf49gjkf0dDan lees je die berichtjes gewoon niet hé... Ik vond heel wat dingen wel nuttig tijdens mijn zoektocht naar fotograaf/videograaf/dj... Daarvoor dient het forum toch ook?Dorina, je foto's waren prachtig!!!!!
fiogf49gjkf0dTja, regelmatig is dit zo en soms doen mensen dit inderdaad onder een valse naam. Maar ik vind de reactie op de tip van Dorina wel wat erover. Als mensen ekaar geen tips mogen geven dan moet dit ganse forum afgeschaft worden. Er worden hier constant vragen gesteld i.v.m. referenties en ervaringen. Hoe je het ook bekijkt, jullie gaan bij de voorbereidingen heel veel opsteken van mensen die al getrouwd zijn. En inderdaad,lees dan zulke tips niet want wat jou misschien stoort kan anderen juist helpen. En je kan niet zomaar beginnen beslissen dat de moderators berichten van mensen zomaar moeten verwijderen. De tip van Dorina was een tip en geen sluikreclame. Misschien was er niet meteen vraag naar maar aan de andere kant zie je hier geregeld vragen opduiken i.v.m. het vinden van een fotograaf. Ik kom al op dit forum van toen er bij mij nog ongeveer 500 dagen op de teller stonden, ondertussen ben ik al 325 dagen getrouwd dus ik kom hier al lang en ik kan je de tip geven dat je op een forum moet selecteren en alles met een korrel zout nemen.Groetjes,Isabel
fiogf49gjkf0dIk heb net hetzelfde nu juist meegemaakt...vroeg of er iemand ervaring had met DSO live music...Dan krijg ik een reactie dacht jeuj leuk!Maar is het iemand die zich wil aanprijzen voor reclame te maken, moest ik nog op zoek zijn in iemand voor livemuziek....Vinden ze dat dan zo veel geld om reclame te betalen???En dat van Dorina is géén reclame hoor dat zie je direct aan de manier van schrijven!Je ziet dat dat meisje heel gelukkig is dat alles goed is verlopen en wou gewoon haar mening even kwijt over een bepaald iets!Groetjes,Debby 8/8/2009