Terug naar overzicht
Hey,Wij zijn van plan om een bongo-bon te geven, dus dat is iets wat ze allebei zullen doen.Groetjes
fiogf49gjkf0dwij hebben een wellness weekendje voor twee personen cadeau gedaan.De ene had een partner, de andere niet...Als je zo een uitstap of arrangement regelt zou ik het toch inclusief partner doen.Geef je hen iets materieels dan hoeft dat niet vind ik.Als je hem een kist champagneflessen koopt bijvoorbeeld, hoef je niet speciaal meer iets voor de partner te doen.
fiogf49gjkf0dWij geven een cadeaubox voor een weekendje voor mijn ouders (die dragen financieel ook een stukje bij aan het feest) en ik denk dat we nadien een foto van de trouw op canvas gaan laten zetten en dit aan de getuigen gaan geven.Katleen
fiogf49gjkf0dHoi,Wij geven de ouders en getuigen per koppel een fles champagne met een gepersonaliseerd etiket (onze namen en datum)...veel succesAmber09/08/08xxx
fiogf49gjkf0dHallo Bart,Wij geven enkel aan de getuige zelf iets, namelijk een gegraveerde pen met 'bedankt, naam getuige' en onze datum erop.Je kan anders bezig blijven met aan iedereen cadeaus te geven, vind ik. Allé, wij hebben daar toch een grens in getrokken maar dat moet ieder voor zich weten, hé.Grts, Joke
fiogf49gjkf0dmisschien een rare vraag maar een bongo bon wat is dat eigenlijk?heb dat hier al enkele keren zien verschijnen op het forumshirley12/07/2008
fiogf49gjkf0dWij geven de getuige ook een bongo bon.Daar heb je verschillende categorieën in,je moet maar es kijken op bongo.be,dan zie je het aanbod,je kan het zo duur maken als je zelf wil.Grtz sarah
fiogf49gjkf0dwaar heb je die pen besteld en laten graveren?Hier in Mechelen zat er vroeger ook eentje, maar die bestaat blijkbaar niet meer....Wendy13/09/08