Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHey ElkeIk heb er vorig jaar in September onze feest gegeven, en heel veel mannen hongen na de openingsdans al aan den toog te drinken, dus het is echt niet zo hoor. Laat je hierdoor alvast niet afschrikken, en mocht je besluiten je feest hier toch te laten doorgaan dan weet ik je alvast te vertellen dat je er geen seconde spijt van gaat hebben. Alles is daar werkelijk subliem en super proffesionneel. Heel veel geluk toegewenst bij het beslissen. Mocht je alex ( de uitbater ) ondertussen horen of zien mag je hem alvast heel vele groetjes doen van Kelly, Jurgen en ilyanagroetjes
Hallo,Wij zijn daar ook vorig jaar in september getrouwd en net zoals Kelly zei, klopt dat niet. Mijn man en zijn vrienden zaten ook aan de toog, verschillende mensen zijn drank gaan halen aan de toog,... ik weet niet vanwaar dat gerucht komt. En wat Kelly zei, kan ik alleen beamen: het is een schitterende zaal om je feest te houden waar alles werkelijk tot in de puntjes geregeld wordt en het eten is overheerlijk!Groetjescaroline
fiogf49gjkf0dHey Carolineben jij dan degene waar ik een tijdje met gemaild heb ? ik weet nog dat ik met iemand over de zaal gemaild heb voor het huwelijk maar ik ben toen alle gegevens kwijt geraakt van de pc.groetjes Kelly
fiogf49gjkf0dHoi Kelly,Nee, ik denk dat dat een andere Caroline zal geweest zijn.Groetjes
Hallo,wij hebben besloten om onze feest te houden in Tybeert.Ik hoop dat we de juiste keuze gemaakt hebben.Groetjes,Elke