Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHallo,Je kan dat in Bart Smit kopen, maar hoeveel ze kosten weet ik niet.Groetjes en maak er een super dag van!!!
bij blokker verkopen ze die normaal ook.en bij fotografen en zo ook, als je echt kwaliteit wil, zal je daar moeten gaan, maar dan betaal je ook wat meerGroetjesheidi13/09/2008
Hoi!Ik heb er inderdaad zien liggen bij Blokker.Ze hadden drie soorten, (kleur - materiaal - grootte) dus drie verschillende prijzen... maar de schermpjes zijn vrij klein. Succes ermee!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
fiogf49gjkf0dHallo, je kan ze inderdaad in verschillende winkels kopen zoals blokker bart smith maar ook kruidvat had er. ik heb de mijne van bart smith en ze 14,99€ betaald ik heb er 2 zilver klerige ik vindt ze wel leuk eigenlijk was er een voor mijn moeder maar vindt ze zo leuk dat ik ze lekker zelf heb bijgehouden :-)bij de fotograaf kan je ze ook kopen maar daar zijn ze vaak een heel stuk duurder en soms net dezelfde kwestie van geld verdienen. de schermpjes zijn inderdaad niet zi heel groot formaat gsm of dia ongeveer.maar wel een leuk cadeautjegroetjes sylvia