Terug naar overzicht
Hallo,Ik weet niet van waar je bent, maar ik heb in gewone bruidswinkels zonder problemen een kleed gevonden. Je kan het altijd vragen als je ze belt. Ik zelf heb een kleine maat van taille, maar ik ben breed van heup. Veel succes.Groetjes Wendy (10/06/2005)
Hoi Bij Diana David in Meise maken ze alle kledij op maat, dus een maatje meer (of minder!) is daar geen enkel probleem, ook hebben ze de pasmodellen in heel wat maatjes zodat je ze echt kunt aandoen en niet enkel voorhouden.Groetjes en succes op je zoektochtNathalie
Weet dus niet van waar je bent maar bij Mia-Monta maken ze kleding op maat en bij La Sposa&I Machi in Roeselare hebben ze ook voor een maatje meer en kleding op maat gemaakt.Emmy en David nog 8 dagen :)
Hoi Kris,In de meeste bruidswinkel kan je wel grotere maten verkrijgen. Toen ik mijn kleedje ging passen dacht ik dat het allemaal maatjes 36 - 38 ging zijn, maar dat is zeker niet het geval. Ik denk dat ze die kleedjes wel in verschillende maten kunnen bestellen.Groetjes en geniet ervan.Nog 67 dagen
Hey Kris,Maak je geen zorgen in de meeste trouwboetieken maken ze alles op maat.Ikzelf heb maat 46 en er is keuze genoeg :-)Ik heb mijn trouwkleed vanbij boetiek Maya in Hemiksem.Misschien kan je daar zeker al is gaan horen.Ze organiseren vaak modeshows in de Jachthoorn te Kontich.Veel succes met de zoektocht.GroetjesIlse
Hallo,je hoeft je inderdaad hierover geen zorgen te maken. Ik ben bij Jagré geweest in Antwerpen. Heb verschillende jurken gepast, welliswaar niet in mijn maat, maar ze hadden ook enkele modellen in grote maten. Mijn jurk wordt op maat gemaakt en ook mijn hoepel wordt besteld in een grote maat.Groetjes,Heidinog 86 dagen ...
Hey,Ik ken ook iemand die bij Jagré is geweest. Ze hadden daar toen (wel al een paar jaar geleden) ook grote maten.Groetjes,Ann
Hoi allemaal!Ik vond zonder probleem mijn bruidsjurk in maat 46 bij boetiek Lief in Loksbergen! Ze is prachtig en ik ben dolgelukkig. Bedankt aan alle tipgeefsters!!
Hallo,Ik heb maat 54 en heb zonder problemen mijn jurk gevonden in la sposa in Roeselare. Alles wordt op maat gemaakt en tot op het laatste moment aangepast.Zeer vriendelijke service, een echte aanrader.