Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

in februari bevallen en in juni trouwen

1-7-2008 14:59:38
Ik ben nu 6 weken zanger, dus ik heb eens zitten rekenen en het zou voor in februarie zijn.
Ook gaan wij trouwen in juni 2009.
Wij hebben er bewust voor gekozen, en 2009 zal dan ook het mooiste jaar zijn van ons leven.

Nu heb ik wel een vraagje.
Zouden jullie nu al naar een kleed gaan kijken of zouden jullie wachten tot als ons prutske er is?
Ik vind het enorm moeilijk, maar hiervoor zullen we wel een oplossing vinden hé.

Vanessa
27-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 860

Dorina

Meld misbruik1-7-2008 15:48:07

fiogf49gjkf0d
Hey,

je kan nu al gaan kijken en je model kiezen... dan beginnen ze toch pas na je bevalling eraan te werken om het te laten passen...., denk wel in november komt de nieuwe collectie uit... ;0)
Best is misschien wel om een winkel te bellen om meer info te krijgen.

Groetjes en succes
geniet van beide mooie momenten.
Dorina

annick
14-6-2008
 Meld misbruik1-7-2008 16:19:52

fiogf49gjkf0d
alvast ne dikke proficiat.
Ik zou ook gaan kijken naar de nieuwe collectie in november maar zou aan de winkel wel informatie vragen hoe je het beste zou doen.

Groetjes

inge
1-8-2008
 Meld misbruik1-7-2008 17:46:39

fiogf49gjkf0d
hey,
Ik heb hetzelfde meegemaakt,we hadden beslist van te trouwen in augustus.
Ik verwachte mijn kindje in februari,dus zo'n 6 maand voor onze trouw.
Ik had mijn kleedje ook al gekozen,maar heb wel gevraagt aan de winkel om te wachten met maken tot ik bevallen was.
Een mens komt toch enkele kilootjes bij met een zwangerschap. :-)
Ik zou in jouw plaats wachten tot de nieuwe collectie uit is,ze hebben een 3tal maanden nodig om je kleedje te maken.

Groetjes 01/08/08

eline
5-9-2008
 Meld misbruik2-7-2008 10:47:19

fiogf49gjkf0d
Hey Vanessa,

Proficiat met jullie zwangerschap.
Je kan natuurlijk nu al eens gaan kijken zodat je weet welke modellen jouw mooi passen.

Maar ik denk ook dat je tijd voldoende hebt om nadien je kleedje te bestellen, en ook wat de killos betreft moet dit ongeveer wel lukken hoor. Een vriendin van ons is in januari bevallen en in mei bevallen en ze was net terug op haar gewicht.

Groetjes ELine
05/09/2008

peggy
8-8-2008
 Meld misbruik2-7-2008 11:34:17

fiogf49gjkf0d
hallo, ik ben eind april bevallen en ik ga trouwen op 8/8/8 dus dan is de baby 3 1/2 maand oud. Ik ben toch mijn kleed gaan passen toen ik 3 maand zwanger was en ben dan verleden week effectief opnieuw gaan passen (vermits ik ook nog borstvoeding geef en ik niet wist hoeveel kilo's ik al vermagerd zou zijn). Dikke proficiat.
één vraagje aan iedereen: Wat doen jullie met de baby tijdens jullie trouwdag? Heb er een beetje moeilijkheden mee om hem te moeten afgeven. :-(

Vke
27-6-2009
 Meld misbruik2-7-2008 12:43:55

fiogf49gjkf0d
Bedankt voor de reacties: Kzal es bellen naar de winkel en vragen of in begin maart nog op tijd ben he.

Wij zouden de kleine overdag meenemen.(kdenk dat de grootouders met plezier op ons prutske zullen letten :) )
en voor s'avonds zouden wij toch willen dat hij/zij naar huis gaat.
Mss een onthaalmoeder ofzo... kdenk dat we daar wel een oplossing voor vinden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...