Terug naar overzicht
al onze liedjes worden gezongen door het scoutskoor bij ons en eentje ervan is zeer goed solo te zingen en dat is het liedje van Ann Christy 'De Roos'. Vind dit een prachtig nummer.Emmy en David nog 8 dagen :)
Ben onlangs naar een trouwmis geweest van een vriendin van mij, en daar zong ook een meisje solo, onder andere het liedje van Ingeborg, als dat gebeurt, en dat gaan wij ook in de mis nemen, vind ik gewoon een zalig liedje.GroetjesBabs en Kristof
Misschien kan dit je helpen (dit zijn de liedjes die tijdens onze huwelijksmis worden gezongen):- altijd heb ik je lief (clouseau)- may it be (Enya)- wat zie ik je graag (mozaïek)- thank you for loving me (bon jovi)..Succes en groetjes K.
Hallo,Wij hebben ook iemand die live komt zingen met pianist in onze huwelijksviering en hebben gekozen voor volgende nummers:- Enya - Love Song- Axelle Red -Parce que c´est toi- Dolly Parton - You are- Robbie Williams -She's the one- Bee Gees - To love somebody- Shania Twain - Still the oneGroetjesIlse & Tim --> nog 16 dagen te gaan :-)