TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
18-7-2008
|
1-7-2008 18:33:50
fiogf49gjkf0d Als je je teststofje al zou strijken zou ik er een doekje over leggen en niet te warm strijken. Maar eigelijk hoeft het nie gestreken,anders hadden ze da in winkel normaal gezien wel gedaan hoor.
Mijn kleed komt op 1 cm van de grond. Grtz sarah (nog 17 dagen!)
|
|
Kim
7-5-2013
|
2-7-2008 9:14:20
fiogf49gjkf0d Ik vond het ook stom dat dat kleed niet meer "sleept", maar het moet echt wel zo, anders val je er constant over, en je wil niet op je neus vallen in het stadhuis/in de kerk... :-)
Ik zou er zeker niet aan strijken, ik ken mezelf, zou ook zo'n dingen doen, maar ik zou het echt niet betrouwen om zo'n duur stuk misschien te verpesten...
|
|
eline
5-9-2008
|
2-7-2008 10:34:50
fiogf49gjkf0d Hey Karen,
Mijn kleed zit ook een beetje boven de grond omdat je er inderdaad ander de hele tij sop zou stappen achteraan met de sleep is ze dus langer.
Ik denk wel dat het normaal is hoor
Als je ze persé zou willen strijken inderdaad zeker eerst op het test stofje proberen en met een doek en zeker niet te warm. Als je dan nog beslist je kleed te strijken doe het op dezelfde manier als op het teststofje maar strijk dan de binnenkant, dus de niet zichtbare zijde.
Wat je ook kan doen is je kleed in de badkamer hangen en een goede warme douche nemen waarbij de gehele badkamer goed vochtig wordt. heirbij wordt je kleedje ook vochtig en kan je proberen de pooien en met de hand uit te strijken en trekken.
Groetjes ELine 05/09/2008
groetjes ELine 05/09/2008
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
2-7-2008 11:31:01
hey Karen.
Waarom wil jij je kleed strijken? Normaal gezien krijg je het glad mee naar huis. Als dat niet het geval is, dan moet je zeker terug gaan. Zo een kleed zou ik nooit durven strijken, veel te duur en veel te riskant. MAar als je het echt wil doen zeker eerst op een stukje testen.
Als ik stilstond kwam mijn kleed tot net aan de grond. dus je zag mijn schoenen bijna niet, tijdens het stappen heeft mij dat totaal niet gehinderd.
|
|
Kim
24-5-2008
|
2-7-2008 13:28:13
fiogf49gjkf0d Hey,
Mij kleed hing vooraan ook niet volledig op de grond. In de winkel vond ik dit eerst vreemd, maar het kan niet anders want anders zou je gewoon struikelen denk ik. Ik heb zelfs (hoewel het iets van de grond hong) er enkele keren in getrapt en de voile was onderaan iets gescheurd. Dus maar beter dat het iets hoger hangt anders struikel je of trek je het stuk.
Groetjes,
Kim
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|