Terug naar overzicht
Dag Sofie!Ik denk dat dat afhankelijk is van koppel tot koppel, iets heel persoonlijks! Wijzelf hebben 4 bruidskindjes, bij 3 ervan hebben de ouders het zelf betaald, bij 1 ervan hebben mijn ouders betaald! Mss niet echt eerlijk, maar ze deden het om geen woorden te hebben! De ouders van dat ene kindje hebben bij hun eigen huwelijk zelf die kosten betaald, vandaar! Ik weet het, het is moeilijk om zoiets bespreekbaar te stellen, maar probeer het toch maar!Veel succes verder!Bjorn en Leenxxx
Wij hebben twee bruidskindjes en de oma ervan betaald hun kleding. Eerlijk gezegd hebben wij daar nog niet eens bij stil gestaan wie dit moet betalen, maar mijn toekomstige schoonmama heeft zelf onmiddellijk gezegd dat zij dat betaald.Emmy en David nog 8 dagen :)
Wij betalen de kleren van onze bruidskindjes (4) zelf. Ik vind dat ook niet meer dan normaal. Het kindje van mijn zus is deze zomer ook nog bruidskindje van iemand anders en die betalen het niet. Die zijn gewoon eens komen kijken toen mijn zus gaan winkelen was en hebben iets uit haar zomercollectie gekozen. Mijn zus houdt dat nu apart. Als jullie de kleren niet zelf betalen, kunnen jullie vind ik niet zeggen wat ze moeten aandoen. Als jullie iets kiezen, moeten jullie betalen.
ik vind het zoals Ann zegt... ofwel kies jij zelf wat de kindjes aandoen, (en vind ik ook dat jij mag kiezen waar je het koopt), kiezen de ouders, dan is het voor hun rekening...
Hi Onze bruidkindjes zijn mijn twee neefjes, en mijn ouders betalen hun kleren. Ik ben samen met mijn mama gaan winkelen, de bruidskindjes waren er ook bij (de ouders van de kindjes niet)... Wij trouwen in augustus en moesten nu al kleren kopen, en tegen dat ze de kleertjes mogen aandoen, is het seizoen zo goed als gedaan, dus vond ik niet dat we de ouders konden opzadelen met de rekening. Maar ik denk dat dit een persoonlijke keuze is, hangt van persoon tot persoon af... en wij hadden uiteraard het geluk dat mijn ouders voorstelden om de kleren te kopen :-)GroetjesBabs en Kristof
Hallo,wij hebben 2 bruidskindjes. Mijn ouders betalen voor het meisje en de ouders van het jongetje staan er echt op dat zij de kleertjes van hun zoontje mogen betalen. We gaan dit weekend voor de kleertjes van het jongetje.Groetjes,Ann
Dag SophieWij hadden een budget voorzien voor 2 kindjes. De 2 petekindjes van mijn vriend.Met daar over te praten met de zussen kregen we het gevoel dat ze ook graag hadden dat hun kindjes meeliepen.Dus nu zijn we met 5.Maar ons budget blijft zoals het was, en de mama's en grootouders gaan een stukje bijleggen.GroetjesVanessaP.S.: het is wel de bedoeling of de gewoonte dat jullie die kleren zullen betalen, maar het moet dan ook jullie keuze van kleren zijn.Niet de keuze van de mama's.
Bij mij zijn er nog geen kinderen bij mijn broer of zussen.Zodus zijn de twee dochtertjes van mijn beste vriendin onze bruidskindjes. Wij zijn als volgt overeen gekomen: samen met mijn vriendin zijn we gaan shoppen, en we hebben ook samen gekozen. De prijs doen we in twee. Ze koopt die kleedjes speciaal voor onze trouw, maar de kids kunnen ze achteraf wel nog afdragen. Daar hebben we op gelet...
Wij hebben ook 2 bruidskindjes. De kosten zijn gedeeld. De kleddjes van het bruidsmeisje zijn betaals geweest door mijn schoonmoeder en haar zus (=mama van bruidskindje) en die van de bruidsjongen ook hetzelfde. Door mijn mama en tante (=mama van bruidsjongen) Dat vond iedereen ook het eerlijkst. De kinderen hebben volledig zelf gekozen en iedereen was tevreden. GroetjesMieke24 juni 2005