Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dEvi,bruinen zonder zon van dove smeren,moet ik ook doen.Ik trouw over 17 dagen,en ik heb 2 strepen van +/- 2cm breed over m'n rug!!!heb ook kleedje met bustier.Grtz sarah
fiogf49gjkf0dhalloik had plekken tussen mijn borst en oksel van de zonnebank, omdat ik nogal zwaar ben van borst bruinde dat niet mee, en met mijn bustierjurk zag je dat wel, maar ja we blijven mensen en geen poppen he, het is nu eenmaal zo en dat is nu ook niet zo erg hereeds 12 dagen getrouwd
fiogf49gjkf0dMijn visagiste gaat dit wegschminken! :-) Bruinen zonder zon zou ik niet durven, dan word je toch nog vaak oranje of krijg je juist vlekken of kleurverschillen...Bij de een werkt het en bij de ander niet natuurlijk! Ik trouw trouwens nu zaterdag en heb een spinnenbeet op mijn rug :(
fiogf49gjkf0dtja, idd bodymelk met lichte zelfbruiner van dove is wel goed zenne. zelf gaan we ook nog eerst op reis voor we trouwen ( pre honeymoon:) en ik wil nu in de solden ook wat topjes zoeken zonder bandjes of met een halter lijn voor op reis want mijn top is met halter
fiogf49gjkf0dHey Evi,Inderdaad bruinen zonder zon smeren op die witte plaatjesEn misschien stoppen met zonnebank wan t ik weet niet hoe bruinen zonder zon reageert met zonnebank.Het bruinen zonder zon zou ik nu beginnen smeren verdund met bodylotion zo heb je weinig to geen kans van vlekken want die krijg nl doordat je huid op sommige plaatsen droger is dan andere.Ik zou voorstellen eerst douche en jezelf goed wassen met een hydraterende douchegel of doucheolie en je dan laten insmeren door uw ventje, die kan beter aan alle plaatsjes dan jij zelf.Uw vetje mag alleen niet vergeten zijn hadden goed te wassen nadien.Ik zou de bruinen zonder zon om de drie dagen aanbrengen totdat het kleur gelijk is aan de rest, je moet eenbeetje zelf zien hoe het vorderd en inderdaad de laaste dag eventueel laten bijschminken.Nog een tip als je in de zon loop en zou je de plaatsen die al voldoende gebruind zijn kunne insmeren met zonnemelk de plaatsen die nog moeten bruinen kunt zo laten of veel minder insmeren dit help ookHopelijk zijn de kleurverschillen tegen vrijdag weggewerktgroetjes ELine05/09/2008