Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dIs volgens mij een vrij nieuwe zaal en ik vraag me af of het niet het vroegere erotische restaurant was. Aan de foto's van de gevel te zien lijkt het er wel op.Op hun site vind je trouwens weinig info .. misschien eens mailtje sturen
fiogf49gjkf0dHeyhet ziet er een enorm mooie zaal uit maar ik denk dat het ook vooral een dure zal zijn. Ik denk dat het van italianen is. Ze hebben daar enorm veel werk ingestoken dat heb ik gezien. Eens bellen of gaan informeren eventueel.Groetjes
Ik heb al een paar keer een mailtje gestuurd, via hun website... maar krijg geen reactie. Ik heb ook al een paar keer gebeld maar steeds krijg ik het antwoordapparaat. En ik krijg nooit een telefoontje terug... Verder naar een andere zaal zoeken dan maar :)ps: het was vroeger ook eventjes een spookrestaurant :) fantastisch wat ze er van gemaakt hebben... spijtig dat ze onbereikbaar zijn.
fiogf49gjkf0dHey ja ik denk dat dat het beste is, ik vind het wat riskant als ze nog niet de moeite doen om je te antwoorden . . . er zijn feestzalen genoeg in Vlaams Brabant. Ik zou er dan ook geen vertrouwen in hebben in een goede afloop bij Villa Clara. Kijk rustig wat rond eer je beslist zou ik zeggen, een zaal is ver iets van het belangrijkste en bepaald veel. Succes en groetjes
Beste , Ik ben er gisteren voor een verjaardag gaan eten . Het was er lekker en de obers zijn er sympathiek.Ik weet dat er in Sint Pieters Leeuw ook een feestzaal is. Gasthof Klein Bijgaarden, vrienden zijn er getrouwd, ,en ze waren héél tevreden