Terug naar overzicht
hihi, dacht al zo iets, alvast proficiat Sofie, het zal er vlug zijn
jeps, wij trouwen ook die dag, begint lekker spannend te worden he
fiogf49gjkf0dja hoor hier wordt ook alles spannend. Normaal gezien zijn al onze voorbereidingen al gedaan.Ik zie er echt naar uit.
Hier nog eentje, maar heb nog werk genoeg :-) Nu ja, de belangrijkste dingen zijn geregeld hoor, 't zijn de details nog :pGroetjes Evy
fiogf49gjkf0dDag allemaalBij ons is D-Day ook op 1/08... nog 30 dagen. Ik slaap er niet meer van, gans de nacht alles in gedachten overlopen. Wij moeten nog redelijk veel regelen.Deze week nog afspraak vor onze bloemen, bedankingen voor de kinderen en genodigden, huwelijksviering nog schrijven!!! Ai de stress komt terug als ik het hier neerschrijf.Veel succes!!Mieke
fiogf49gjkf0dHey heywij trouwen ook die dag... We kijken er ook beiden naar uit.Onze voorbereidingen beginnen serieus af te korten, vooral details nog...Ik wens jullie bij deze allemaal al proficiat en laat 01.01.2008 een schitterende dag worden voor ons allen :-)
fiogf49gjkf0dHey Soffie,Wij troiuwen 2/8/8Alles is geregeld.Nu nog wachten op onze grote dag.wij kijken er enorm naar uit.Gr Heidi & Cisse
fiogf49gjkf0dWie van jullie trouwt er die dag in het stadhuis van Gent?