Nu Online
Momenteel zijn er 625 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal gezocht

2-7-2008 8:36:09
fiogf49gjkf0d
Hey! Volgende week starten we onze zoektocht naar een geschikte feestzaal. Wij wonen in Erpe-Mere (tegen Aalst, Oost-Vlaanderen). Heeft iemand suggesties of don't-s? We denken aan Caelberg in Moorsel, maar alles staat nog open. (Enkel de Snip in Moorsel niet, want daar zijn al enorm veel kennissen getrouwd en we willen iets anders...)
Groetjes,
Els

Els
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 545

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik2-7-2008 9:39:41

fiogf49gjkf0d
Als je twee afritten op de E40 verder rijdt (Wetteren, Merelbeke) kom je aan Salons Caipirinha...(dichtbij afrit). Daar zijn wij getrouwd op 16.02 jl. en dat was een fantstische zaal en feest!!!!! (lees mijn verslag 17.02.2008) Ik ben zelf al naar De Snip naar feesten geweest en vond die echt niet zo spectaculair. Bij Salons Caelberg stel ik me altijd de vraag of er wel voldoende parkeerplaats is als ik er voorbijrij, maar daar heb ik nog nooit een feest bijgewoond...
Kijk eens in de iets ruimere omgeving en j ezou volgens mij verrast kunnen staan van de alternatieven :-)
Ik ben alvast blij dat wij voor Caipirinha kozen want onze dag was een succes...
Veel zoekgenot naar jouw droomzaal, wanneer zal de grote dag trouwens zijn?
Lien, 137 dagen getrouwd :-)))

Els
17-7-2010
 Meld misbruik2-7-2008 9:51:53

fiogf49gjkf0d
Bedankt Lien voor de tip!
Onze dag is enerzijds al geweest (zijn op 7/6/08 voor de wet getrouwd, maar we trouwen op 10 juli 2010 voor de kerk en zouden dan ook de feest geven. Meestal volgt nu de vraag: waarom zo lang tussen? Wij gaan ons droomhuisje beginnen bouwen na de winter, en tegen 2010 moeten we dan op ons gemak alles kunnen voorbereiden. Ik ben een serieus stresskonijn en als we én bouwen én een trouw (+ mis) moeten combineren, ga ik absoluut niet te genieten zijn. Vandaar...
Bedankt voor de tip! Ik ga zeker en vast eens kijken!
Els

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik2-7-2008 10:27:58

fiogf49gjkf0d
Hallo,

wij hebben onze trouwfeest gehad in 't Brouwershof te Hekelgem (Affligem). Wij zijn daar heel tevreden over. Als je bekijkt prijs-kwaliteit doen niet veel zalen in de omgeving beter. De service is echt geweldig en wij kregen van al onze gasten complimentjes. Heel betrouwbare en professionele mensen. De dj die aan de zaal verbonden is is ook echt heel goed. Bij ons is de dansvloer geen seconde leeg geweest en de laatste gasten zijn mee met ons vertrokken om iets na 6 uur 's morgens. En toen was er nog ambiance. Zeker een aanrader!

Groetjes,
Isabel

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik2-7-2008 10:54:59

fiogf49gjkf0d
hey stresskonijntje ;-)

wij gaan binnen vier weken naar een feest in de caelberg en zal je dan uitgebreid verslag geven hoe het was ok?

binnenkort eens een bbqtje??? :-)

groetjes
sas

Els
17-7-2010
 Meld misbruik2-7-2008 11:07:10

fiogf49gjkf0d
Ja, Sas,
verslag is zeker welkom!
Moeten inderdaad binnenkort eens een bbq'tje doen he! (Dit weekend hebben we er al eentje: ouders vieren hun 30-jarig jubileum en is t feest thuis... Zal lekker worden!)
We spreken zeker nog eens af!
Waren jullie trouwens tevreden van jullie fotograaf? Heb onlangs nog eens naar jullie foto's gekeken en vond ze wel mooi! (Moeten ook nog een fotograaf hebben) Van wanneer tot wanneer was hij er en mag ik een idee hebben van de prijs?
Stresskonijntje

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik2-7-2008 13:44:45

fiogf49gjkf0d
Wij waren ook al op kerstavond vorig jaar voor de wet getrouwd. Ik vond het vééél gemakkelijker om de twee mooi te scheiden en twee feestelijkheden te laten plaatsvinden. Da's dubbel plezier hé...
GA alleszins eens een bezoekje brengen aan de feestzaal. Extra plus ond ik dat het enkel jouw feest is en geen andere zalen noch restaurant. Da's een garantie voor foutloze bediening :-)
VEel plezier met het aftellen, het zal er allemaal vlugger zijn dan je zou verwachten.
Lien

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik2-7-2008 14:25:37

fiogf49gjkf0d
elaba

hadden wij vorig weekend, dertig jaar van mijn ouders dan haha

onze fotograaf was thierry botten van fotomoment (www.fotomoment.be ) en ondanks de slechte periode nog steeds een super fotograaf! hij was er van begin van de dag tot een stuk na de openingsdans en kostte ons geloof ik 600 euro, met ongeveer 2500 foto's als resultaat. album ben je niet verplicht maar hij kan het wel maken als je dat wil. als je hem belt (beter dan mailen denk ik) doe hem dan zeker mijn groeten!

nog auto's nodig? kijk dan eens op www.nostalgic-cars.be de onze kwam van daar maar ze hebben er zo een 80 dus keuze genoeg he ;-)
die zijn ook goed van prijs en super vriendelijk

groetjes en tot een dezer
sas

Els
17-7-2010
 Meld misbruik2-7-2008 14:36:17

fiogf49gjkf0d
Wat bedoel je met 'een slechte periode'? Tijdje er zijn voeten aan geveegd of wat bedoel je?
Ik denk dat wij toch wel een album zouden nemen, ik merk nu al hoe lang het duurt om zelf een album te maken van onze burgertrouw, en verschillende mensen vragen ernaar... Zal er mij nog eens mee moeten bezig houden, maar heb er weinig tijd voor. Zal nu wel beteren met de vakantie, maar toch...

Auto's hebben we nog niet, maar ik denk dat we daar nog tijd voor hebben he.Feestzaal en fotograaf zijn dringender denk ik, niet? Ik denk dat ik Stephan ga laten kiezen voor de wagen/koets(?). Naar het schijnt is de auto toch iets meer voor de man, zoals een vrouw haar trouwkleed als pronkstuk wil.
Tot een dezer!
Els

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik3-7-2008 10:16:32

fiogf49gjkf0d
hey

ja hij heeft blijkbaar vorig jaar na onzen trouw een dipje op persoonlmijk vlak gekend en daardoor kwamen hier plots heel slechte reacties. maar binnen drie weken moeten we naar nog nen trouw van n collega van mij en di heeft door onze foto's te zien ook die fotograaf geboekt, dus zal haar es vragen hoe het nu is anders en dan mail ik je wel es he.

bij mij heeft dat zelf maken ook paar maanden geduurt ze dus gene paniek! laat ze maar wachten dan is t nog zo plezant ;-)

tot later

peggy
8-8-2008
 Meld misbruik3-7-2008 14:53:24

Wij trouwen op 8 augustus dit jaar en hebben de hophoeve in Affligem als feestzaal gekozen. Wij hebben verschillende zalen bezocht en deze kwam er prijs/kwaliteit het beste uit. Ook is het een hele mooie feestzaal. Ze werken ook met een vaste kok en het eten is altijd superlekker op feesten.

Carolien

Meld misbruik8-7-2008 14:56:50

Wij hebben alvast 't Brouwershof te Affligem gereserveerd. Deze zaak is gelegen vlak naast de Hophoeve. De keuken en service van beide zaken is zeer goed. Qua prijzen van dranken (bieren, frisdranken) daarentegen bent U zeker beter af in 't Brouwershof, waar men met echte groothandelsprijzen werkt (0,52 euro voor een pils !!); echt ongelooflijk. Wij mogen eveneens onze eigen schuimwijn en wijnen toeleveren. En dit zonder dat men er kurkrecht vraagt.
Benevens het meer romantische kader van 't Brouwershof (oude brouwerijhoeve met prachtige intieme feestzaal, receptieruimten en binnenkoer), kunnen we deze zaak echt aanraden. De verschillende feesten die wij er reeds hebben meegemaakt waren écht TOP.

De Snip en Caelberg in Moorsel vinden wij als feestzaal helaas niets hebben: te modern, te alledaags en geen feestelijke "entrée". Het eten is er wel lekker, maar dat zijn de prijzen er naar 't schijnt ook ...

Veel succes nog met de zoektocht !

Caroline

Meld misbruik5-8-2008 16:35:40

In Erembodegem heb je ook feestzaal de groene wilg. Misschien ook een tip?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info