Terug naar overzicht
wijzelf hebben onze eigen save-the-date kaartjes ontworpen en laten drukken op fotopapier (bij extrafilm hebben we zo een 8euro betaald voor 80 kaartjes) aangezien we trouwen bij de start van het verlof vonden we het wel handig om al te versturen. Zo konden de genodigden eventueel al rekening houden met hun verlof/reisplannen en waren ze op de hoogte van ons huwelijk.De kaartjes hebben we dan op een wit kaartje gekleefd en een envelopje gemaakt in kalkpapier.
fiogf49gjkf0dHallo, Wij hebben geen save-the-date kaartjes gemaakt maar een eigen website en de link aan dan naar iedereen doorgestuurd zo kunnen ze ook het hele gebeuren mee volgen groetjes sylvia
fiogf49gjkf0dDag Marieke,wij gaan dat ook doen. Wij trouwen op een brugdag (vrijdag na hemelvaart) en mijn familie en vrienden wonen allemaal in Duitsland, dus ik wil echt wel dat iedereen het datum goed noteert en inderdaad mee rekening houd bij de verlofplanning.Veel plezier,groetjesYvonne
Ik heb een oude krant nagemaakt met vooraan nep-artikels die over ons gaan, de getuigen, een zelfgemaakt kruiswoordraadsel enz. Ik ga deze mailen naar de mensen.