Nu Online
Momenteel zijn er 654 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Save the day - kaartjes

2-7-2008 11:02:53
Dag bruidjes in spé.

Wij trouwen op 18/04/2009 & ik denk eraan om save the day kaartjes te versturen binnen dit en een goeie maand ofzo (eerst nog iets ontwerpen). Wordt dit meer en meer gedaan denken jullie?
Ik vind het eigenlijk wel een leuk idee + zou het iets uithalen?

Wat zijn zo kosten van een drukker /stuk?
Ik heb er geen flauw idee van ...

Groetjes

Marieke
18/04/2009

Marieke
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 437

Stefanie

Meld misbruik2-7-2008 11:21:37

wijzelf hebben onze eigen save-the-date kaartjes ontworpen en laten drukken op fotopapier (bij extrafilm hebben we zo een 8euro betaald voor 80 kaartjes) aangezien we trouwen bij de start van het verlof vonden we het wel handig om al te versturen. Zo konden de genodigden eventueel al rekening houden met hun verlof/reisplannen en waren ze op de hoogte van ons huwelijk.
De kaartjes hebben we dan op een wit kaartje gekleefd en een envelopje gemaakt in kalkpapier.

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik2-7-2008 13:41:51

fiogf49gjkf0d
Hallo,
Wij hebben geen save-the-date kaartjes gemaakt maar een eigen website en de link aan dan naar iedereen doorgestuurd zo kunnen ze ook het hele gebeuren mee volgen
groetjes sylvia

Yvonne
22-5-2009
 Meld misbruik2-7-2008 14:23:54

fiogf49gjkf0d
Dag Marieke,

wij gaan dat ook doen. Wij trouwen op een brugdag (vrijdag na hemelvaart) en mijn familie en vrienden wonen allemaal in Duitsland, dus ik wil echt wel dat iedereen het datum goed noteert en inderdaad mee rekening houd bij de verlofplanning.

Veel plezier,

groetjes
Yvonne

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik7-7-2008 12:55:34

Ik heb een oude krant nagemaakt met vooraan nep-artikels die over ons gaan, de getuigen, een zelfgemaakt kruiswoordraadsel enz. Ik ga deze mailen naar de mensen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info