Terug naar overzicht
Ik ben er vergeten bij te vermelden dat ik in Aalst woon dus graag ergens in die omgeving
Dag AnneliesAl eens bij Pierre-Yves langs geweest in Aalst?? (op de Gentse steenweg)Je kan er heel mooie suitekledij en avondkledij kopen.Ook van het merk: Linea Rafaelli. (www.linearafaelli.com )Mijn trouwjurk is van dat merk, en ik ben er verliefd op!!Wij trouwen wel voor de kerk, maar voor de wet is het een week vroeger, dus ik wil ook nog iets moois voor die dag. Heb dus al eens gekeken naar de kleren van Linea, en ze zijn prachtig!!!GroetjesVanessa
Hallo,Bijna in alle bruidswinkels kan je ook mooie avondkledij vinden.Groetjes,Nog 67 dagen
Hoi Annelies,Je kan altijd eens bij Couture Ann in de Molenstraat gaan, daar hebben ze suitekledij van tussen 150 EUR tot 500 EUR en das dan wel het duurste. Je kan ook eens gaan zien naar Renata op het einde van de Lange Zoutstraat, daar hebben ze zulke mooie dingen!!!Ik ben ook nog op zoek naar iets voor de wet en ga af en toe eens zien op sites zoals 2dehands.be of kapazza.be (je moet eens zien naar de schrijfwijze), daar kan je trouwkleren op de kop tikken voor een prijsje. Zijn allemaal bruidjes die hun jurken verkopen. Veel succes met de zoektocht, Nathalie