Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer grote maten?

2-7-2008 15:24:11
Vanaf welke maat spreken jullie van grote maten? Ikzelf heb maat 44(soms es 42, hangt van merk af), maar het probleem zit hen eigenlijk vooral aan mijn buik.
Voor de rest klaag ik niet.

Nu vraag ik mij af of ik met mijn zware buik een naar grote maten moet kijken of niet.
Ik wil geen kleed die spant aan mijn buik, waardoor hij nog meer opvalt maar ik wil natturlijk ook een heel mooi kleed met een wauw-effect!

gast
27-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 931

cindy
2-8-2008
 Meld misbruik2-7-2008 16:27:02

fiogf49gjkf0d
Hallo,
Maatje 42 à 44 is nog niet bij de grote maten hoor. Ik heb zelf ongeveer dezelfde maat met een buikje als probleemzone. Ik ben perfect in een gewone bruidwinkel terecht gekunnen en daar een pracht van een jurk gevonden die al mijn positieve punten benadrukt en mijn buikje zo goed als laat verdwijnen. Dus geen probleem hoor.

Groetjes van een maatgenootje (2/8/8)

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik2-7-2008 18:06:23

fiogf49gjkf0d
42 en 44 zijn perfect normale maten! ik had 44 toen ik mijn kleed kocht (40 na vermageren zodat kleed serieus mocht worden ingelegd :)). Ik deed zeker 15 winkels en in alle winkels kon ik gewoon terecht! Een buikje is perfect weg te werken met een korsetje, geen probleem van maken... succes!
groeten
kim

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik2-7-2008 19:15:37

fiogf49gjkf0d
tot maat 46 heb je een normale maat vanaf maat 48-50 spreek je over een grote maat
grote mensen in een normale maat hebben een buiten net als lange armen of zo. een dikke buik is niet perse een grote maat tenzij je buik echt heel groot is inverhouding met de rest, maar normaal niet.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...