Nu Online
Momenteel zijn er 326 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

onstlag 3 weken voor trouw

2-7-2008 15:43:57
fiogf49gjkf0d
Dag bruidjes,

Nog 17 dagen en het is zover! Toch wordt 'onze grote dag' wat overschaduwd doordat ik vorige donderdag mijn onstlag wegens economische redenen gekregen heb...
Ik had gedacht nog volop te kunnen genieten van de laatste voorbereidingen, maar in de plaats van de laatste details te kunnen afwerken schuim ik nu interimkantoren en eventuele werkgevers af voor gesprekken...
Dit is misschien een futiliteit vergeleken met andere ergere dingen, maar het zet voor mij toch wat een domper op mijn enthousiasme.

Dit moest er even uit.

Groetjes,
Stefanie

stefanie
19-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1056

Mieke
1-8-2008
 Meld misbruik2-7-2008 15:50:17

fiogf49gjkf0d
Hoi Stefanie

Het zal nu allemaal wel zwaar vallen.
Nochtans als je het positief bekijkt heb je nu toch iets meer tijd dan dat je zou werken?

Als je wil mag je jou CV doorsturen naar mij, ik ben consulent in een selectiekantoor. Misschien kan ik je aan een job helpen , wie weet!!
Bij mij staan er nog 30 dagen op de teller.

mieke.van.den.bleeken@hotmail.com

Veel succes!

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik2-7-2008 18:00:11

fiogf49gjkf0d
Dito hier, ik ben ook werkloos...
Maar goed, ik ga eerst genieten van ons huwelijk en de reis, en dan zie ik wel weer... Financieel zal het even doorbijten zijn, maar dat laat ik nu even niet aan mijn hartje komen...

Veel succes met de zoektocht!

Annelies
26-7-2008
 Meld misbruik3-7-2008 8:17:05

fiogf49gjkf0d
Hoi Stefanie,

hier hetzelfde verhaal maar ik heb zelf mijn ontslag ingediend omdat er een sluiting van ons interim kantoor(:-)dreigde. Ik heb 1 mei mijn ontslag ingediend en voila 10 juli is de definitieve sluiting. Ik had dus een goed voorgevoel. Ik had direct ander werk maar dit blijkt maar part time meer te zijn en aangezien wij aan het bouwen zijn is dit niet haalbaar. Ik ben dus ook drie weken voro ons huwelijk volop aan het solliciteren en soms weegt dit echt op mij. Ik zit ook nog steeds op die part time want iets is beter dan niets maar moet mij nog volop inwerken en opleidingen volgen en dat is nu echt zwaar.
Maar kop op meid, na regen komt zonneschijn en probeer echt nog te genieten van je dag want dit is maar tijdelijk!!! Ik zal ook eens aan je denken bij mijn zoveelste sollicitatie:-)

Succes
Annelies

stefanie
19-7-2008
 Meld misbruik3-7-2008 8:45:38

fiogf49gjkf0d
Hey,

Bedankt voor jullie reacties.
Het valt idd zwaar en de ene dag gaat het al wat beter dan de andere.
Ik wens jullie ook veel succes met jullie zoektocht naar werk en de zoveelste sollicitatie!

Groetjes,
Stefanie

jessy
18-7-2008
 Meld misbruik3-7-2008 9:02:22

fiogf49gjkf0d
hallo
hier het zelfde
ben verpleegkundige enhebook mijn ontslag gekren (geen contractverlening) omdat ik een operatie moet laten doen aan mijn onderrug , een GROTE SCHANDE is het ze hebben zoveel verpleegkundige tekort en ik doe mijn werk Héél graag en dat zoeits geen respect ik heb niet gekozen voor een slechte rug , maar ik laat het echt niet aan mijn hart komen we kijken heel erg uit naar onze dag op 18 jul
groetjes

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik4-7-2008 13:18:29

fiogf49gjkf0d
Hey,

Als het je een troost kan zijn, in het onderwijs is dat jaarlijkse kost. Net zoals vorig jaar zit ik met de grote vakantie zonder werk. Uren voor volgend schooljaar en waar? Dat weet ik nog niet en de directeur van mijn laaste school ook niet. In het onderwijs is het namelijk zo dat als er uren vrijkomen het niet altijd de directeur is die beslist wie ze krijgt. Bepaalde mensen hebben voorrang ook al komen ze uit een andere school. Het is een heel raar systeem.

Nu, ik maak me geen zorgen. Vorig jaar wist ik op 31 augustus in de late namiddag dat ik mocht starten en waar. Het was toen een interim voor 14 dagen. Gelukkig werd deze interim verscheidene keren verlengd zodat ik een gans schooljaar op dezelfde school stond.

Groetjes en geniet toch van je huwelijk!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...