Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHoi StefanieHet zal nu allemaal wel zwaar vallen.Nochtans als je het positief bekijkt heb je nu toch iets meer tijd dan dat je zou werken? Als je wil mag je jou CV doorsturen naar mij, ik ben consulent in een selectiekantoor. Misschien kan ik je aan een job helpen , wie weet!!Bij mij staan er nog 30 dagen op de teller.mieke.van.den.bleeken@hotmail.comVeel succes!
fiogf49gjkf0dDito hier, ik ben ook werkloos...Maar goed, ik ga eerst genieten van ons huwelijk en de reis, en dan zie ik wel weer... Financieel zal het even doorbijten zijn, maar dat laat ik nu even niet aan mijn hartje komen...Veel succes met de zoektocht!
fiogf49gjkf0dHoi Stefanie,hier hetzelfde verhaal maar ik heb zelf mijn ontslag ingediend omdat er een sluiting van ons interim kantoor(:-)dreigde. Ik heb 1 mei mijn ontslag ingediend en voila 10 juli is de definitieve sluiting. Ik had dus een goed voorgevoel. Ik had direct ander werk maar dit blijkt maar part time meer te zijn en aangezien wij aan het bouwen zijn is dit niet haalbaar. Ik ben dus ook drie weken voro ons huwelijk volop aan het solliciteren en soms weegt dit echt op mij. Ik zit ook nog steeds op die part time want iets is beter dan niets maar moet mij nog volop inwerken en opleidingen volgen en dat is nu echt zwaar. Maar kop op meid, na regen komt zonneschijn en probeer echt nog te genieten van je dag want dit is maar tijdelijk!!! Ik zal ook eens aan je denken bij mijn zoveelste sollicitatie:-)SuccesAnnelies
fiogf49gjkf0dHey,Bedankt voor jullie reacties.Het valt idd zwaar en de ene dag gaat het al wat beter dan de andere.Ik wens jullie ook veel succes met jullie zoektocht naar werk en de zoveelste sollicitatie!Groetjes,Stefanie
fiogf49gjkf0dhallo hier het zelfde ben verpleegkundige enhebook mijn ontslag gekren (geen contractverlening) omdat ik een operatie moet laten doen aan mijn onderrug , een GROTE SCHANDE is het ze hebben zoveel verpleegkundige tekort en ik doe mijn werk Héél graag en dat zoeits geen respect ik heb niet gekozen voor een slechte rug , maar ik laat het echt niet aan mijn hart komen we kijken heel erg uit naar onze dag op 18 julgroetjes
fiogf49gjkf0dHey,Als het je een troost kan zijn, in het onderwijs is dat jaarlijkse kost. Net zoals vorig jaar zit ik met de grote vakantie zonder werk. Uren voor volgend schooljaar en waar? Dat weet ik nog niet en de directeur van mijn laaste school ook niet. In het onderwijs is het namelijk zo dat als er uren vrijkomen het niet altijd de directeur is die beslist wie ze krijgt. Bepaalde mensen hebben voorrang ook al komen ze uit een andere school. Het is een heel raar systeem. Nu, ik maak me geen zorgen. Vorig jaar wist ik op 31 augustus in de late namiddag dat ik mocht starten en waar. Het was toen een interim voor 14 dagen. Gelukkig werd deze interim verscheidene keren verlengd zodat ik een gans schooljaar op dezelfde school stond.Groetjes en geniet toch van je huwelijk!