Nu Online
Momenteel zijn er 357 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe misboekje in elkaar steken?

2-7-2008 15:45:04
fiogf49gjkf0d
Dag iedereen,

Kan er mij iemand tips geven over hoe ik het misboekje in elkaar moet steken? Ik heb het opgemaakt in Word.

Groetjes,
Stefanie

stefanie
19-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1045

Karen
18-7-2008
 Meld misbruik2-7-2008 18:33:18

fiogf49gjkf0d
Ik heb dat op school gedaan maar met ene goede kopieermachine kan je A4bladeren invoeren en er een boekje van laten maken. Dat lukte en ik hoefde enkel maar te plooien!

Dus naar een kopieercenter of een drukker gaan met je A4bladeren is genoeg! Zorg wel dat ze groot genoeg zijn, ik had Comic Sans lettertype 14 en 16 voor de titels

Je verkleint het A4 tot een A5 he.

Veel succes

Carine
17-5-2008
 Meld misbruik3-7-2008 8:38:01

fiogf49gjkf0d
Ik heb het zelf afgeprint. In 'word' kan je bij 'afdrukken'- eigenschappen - 'boek' of 'booklet' aanduiden, dan print hij je word-document in boekformaat A5 af en hoef je de paginas maar te plooien en ze staan in de juiste volgorde.

groetjes

Carine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...