Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHallo, toen ik ging kijken voor een trouwkleed heb ik een pasmodel aangeboden gekregen. Ik had een kleed van 1700 euro aan en vond dit heel mooi, maar ik vind dat gewoon te duur. De vrouw vroeg hoeveel geld ik aan een kleed wou geven. Heb 1000 euro gezegd. Ze bood me 10% korting aan, maar ik vond da nog te duur. Ik zou uiteindelijk dat pasmodel voor 1000 (vermaakkosten inbegrepen) gekregen hebben. Heb dit niet aangenomen, want op de bustier waren er gaatjes van spelden. Dit wou ik dan toch ook ni. Heb nu in een andere winkel een kleed gevonden voor 700 euro. Dat is ook het pasmodel, maar daar gebruken ze geen spelden (alleen aan de achterkant om het kleiner te maken, maar dit zag je niet op dat stof) om bloemekes ofzo vanvoor erbij te zetten. Dit was allebei in mei.groetjes
fiogf49gjkf0dIk heb wel een mail gekregen van de Linx in Hasselt, ze doen daar uitverkoop van de pasmodellen.
fiogf49gjkf0dIk ben bij Maxims Couture geweest in Aarschot. Daar hadden ze ook nog wel wa pasmodellen te koop staan. Er ging ongeveer 20 à 30% af. Ik moest ook geen retouches betalen voor eventuele kleine scheurtjes te verdoezelen of het kleed op maat te maken.Uiteindelijk heb ik geen pasmodel gekozen omdat ik een andere kleur wou, en deze moesten ze opnieuw bestellen.
fiogf49gjkf0dHallo,Dit gebeurt inderdaad alleen in de periode rond juli, omdat dan effectief solden mogen vermeld worden.Bij Mode Show in Geraardsbergen heb je een duidelijk beeld van de kortingen en zijn de kleedjes nog in perfekte staatmodellen 2006 : aan 250,- en 350,- euromodellen 2007 : aan - 30 %modellen 2008 : aan - 10 %zeker de moeite waardGrts
fiogf49gjkf0dHallo,ik heb mijn jurk in mei gekocht bij Sofie in Deinze. Daar doen ze uitverkoop (nu nog steeds) en alles was 30% afgeprijsd. Nadeel was wel dat de retouches deze maand moesten gebeuren (en ik trouw pas in 2009 dus vond dit te vroeg). Ik heb mijn kleed dus meegenomen en ken een naaister die het binnen een paar maanden gaat aanpassen...Qua budget scheelt het natuurlijk wel veel: ik heb nu 950 euro betaald voor een Rembo die normaal gezien ongeveer1400 euro kost. (wat me ook teveel was)Groetjes,Inge
fiogf49gjkf0dhallo isabelle,ik zou zeker eens gaan kijken bij linx in leuven of hasselt, zij geven soms goede kortingen op bruids-en suitekleding mijn zus heeft er mooie suitekleding gevondengroetjes