Nu Online
Momenteel zijn er 653 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwschoenen

2-7-2008 21:31:40
fiogf49gjkf0d
Hey hey,
Ik begin stilletjesaan uit te kijken naar trouwschoenen. Alleen vind ik de typische trouwschoenen (zo van die puntige lange, bijna boten), niet zo heel mooi. Het liefst van al zou ik schoenen willen die ik na mijn trouw nog kan aandoen. Kan iemand mij adresjes bezorgen waar ik mijn zoektocht kan beginnen. Ikzelf ben van Limburg, maar afstand maakt niet zoveel uit, zo lang ik maar mijn ideale schoenen vind! Alvast bedankt!

Liesbet
31-12-2009
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 511

wendy
23-8-2008
 Meld misbruik2-7-2008 21:47:45

fiogf49gjkf0d
hij ik ben ook van limburg . en ik heb pas mijn schoenen gevonden
ben er weg van
was al 2 m op zoek
ik ben bij timmers in zonhoven ge weest zeker gaan kijk . ben zeker van dat ze je kunnen helpen .
ps je moet binnen er na vragen dan haalt ze er voor jou
hoop dat je er wat aan hebt
en laat me weten als je er gevonden hebt
groetjes
23/08/08

Sanne
8-8-2008
 Meld misbruik2-7-2008 22:11:58

fiogf49gjkf0d
Hoi Liesbeth,
Ik vind de typische trouwschoenen ook niet mooi en ben gewoon naar Brantano gestapt. Daar heb ik mooie schoenen gevonden die ik nog kan afdragen.
Veel succes met je zoektoch !
Groetjes,
Sanne

Tamara

Meld misbruik2-7-2008 22:38:58

fiogf49gjkf0d
Ik heb de mijne ook van bij Timmers! Nogal een geluk dat witte schoenen 'in' zijn deze zomer, dan kan ik ze achteraf ook nog aandoen ;)

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik3-7-2008 6:08:25

fiogf49gjkf0d
Hey,ik ben naar la bottega in hasselt geweest,heb daar heel mooie schoenen gevonden,en ik kan ze nadien nog aandoen.
succes sarah

sarah
27-1-2016
 Meld misbruik3-7-2008 12:26:38

fiogf49gjkf0d
Hey Liesbet,

Als je niet terugdeinzd om via internet te bestellen kan ik je zeker deze site aanraden, prachtige schoen, leveren ook in België

http://www.zappos.com/n/es/d/722000268/page/1.html

groetjes

Sarah

ilse
13-9-2008
 Meld misbruik3-7-2008 12:55:04

Hey Liesbeth,

Ik heb schoenen van morgan gekocht in het shopping centrum van wijnegem. Ik kan die zeker achteraf nog dragen omdat het niet zo'n typische zijn maar wel heel mooi voor onder een trouwkleed.
Ze zijn zo qua stijl jaren 60 achtig, vooraan open, ecru laké, eigenlijk moeilijk te beschrijven maar heel heel mooi. ik heb ze zelfs in het zwart gekocht ook omdat ik ze zo tof vind.
Als je me een mailtje stuurt dan zoek ik nog even op in welke winkle ik ze juist gekocht heb en kan ik eventueel een foto doormailen. ilse.casteels@telenet.be

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik3-7-2008 12:59:28

fiogf49gjkf0d
Ik heb op ebay 'weddingshoes' ingetikt en kwam zo op sites waar ze honderden verschillende (nieuwe) modelletjes verkopen aan spotprijzen. kHeb ze 2dagen later netjes ontvangen en krijg er heel veel complimenten over. Ben heel content want kgruwel ook wel bij sommige van die trouwschoenen, echt spuuglelijk!

Veerle
29-8-2008
 Meld misbruik3-7-2008 13:03:57

fiogf49gjkf0d
Ik heb witte sportieve schoenen van Geox omwille van rugproblemen. Ze zitten heel makkelijk en ik kan ze daarna zeker nog afdragen. Ik had er ook leuke gezien van Lacoste. Zijn merken die ze in veel schoenwinkels hebben denk ik.

kim
13-9-2008
 Meld misbruik3-7-2008 16:44:40

fiogf49gjkf0d
Ik heb de mijne ook van een winkel in het shoppingcenter in Wijnegem. Hier is de link met een foto:
http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=268...

De derde foto zijn die van mij(van KKKK)
Dit is echt iets dat ik later nog zal afdragen.

Groetjes,
Kim

iris
30-8-2008
 Meld misbruik4-7-2008 22:38:00

fiogf49gjkf0d
Ik vond zo schoenen ook niet zo mooi. Heb er gevonden in de brantano. Ik zal deze schoen erna waarschijnlijk nooit meer dragen, dus mochten ze niet duur zijn voor mij. Hoewel ik zo geklede schoenen niet mooi vind, was ik toch op slag verliefd op deze: http://www.brantano.be/webapp/wcs/stores/servlet/Produc...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...