Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHey,enige waarmee ik je misschien kan helpen, is het kapsel. (Of toch om je een idee te geven wat ook kan.) Ik ben namelijk 26 dagen geleden getrouwd en heb ook eerder kort haar. Ik ben bij kapsalon Kreatos geweest en ze hebben er iets heel moois van gemaakt. En heb er ook veel complimenten over gekregen. Als je me je emailadres geeft, kan ik je een foto doormailen.Els
fiogf49gjkf0dkuikentje74@yahoo.combedankt alvast
fiogf49gjkf0dHey Wendy,Als je het kapsel ontvangen hebt van Els zou je het ook naar mij kunnen doormailenelintje2000@hotmail.comHet beste is hulp inroepen van je broers, zussen en getuigen.Je zou als je een zus hebt of schoonzus de taak kunnen geven om zich te ontfermen over de kinderen of aan jouw getuigeZo kunnen je broers, schoonbroers, getuige van je man de feestzaal versierenEen andere mogelijk is vragen aan een goede vriend(in) die er normaal gezien maar pas zou bij zijn vanaf de receptie en dus de tijd heeft om even op de kinderen te passen totdat jullie klaar zijn en een handje helpt en die daarna kan zorgen voor de versiering in de zaalHopelij geraak je er snel organisatorisch snel aan uit zodat je snel weer rustig kan slapen en genieten van je nachtrustgroeten ELine05/09/2008
fiogf49gjkf0dHallo, toch even vragen of je de avond er voor niet even een uurtje in de zaal mag bij mijn broer hebben we dat uiteindelijk ook gemogen want ze waren toen de tafels aan het indekken voor zijn feest de volgende dag en zolang zij bezig waren mochten wij ook binnen, versiering goed voorbereiden zodat je echt niet veel tijd nodig hebt en anders aan een goede vriendin vragen om het te doen.groetjes sylvia
fiogf49gjkf0dWij kunnen ook pas de dag zelf in de zaal.wij hebben een parochiezaaltje en dat wordt gekuist smorgens om 6 uurDus vanaf 7 uur kan er iemand inWij trouwen alleen voor de wet en voormiddag gaan we foto's maken (alleen met zijn 2)een goede vriendin en haar vriend, mijn schoonmoeder en schoonzus en een paar tantes gaan de zaal versierenwe kunnen wel de dag ervoor alles gaan klaarzetten van materiaal, en wat we kunnen doen we op voorhand al...Voor de kinderen: je kan er ook altijd voor zorgen dat er wat speelgoed voor handen is...GroetjesHeidi13/09/2008