Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gezocht speciale ideetjes huwelijksmis

3-7-2008 8:11:02
Hallo iedereen,

Wij trouwen op 6 september en tegen volgende week zal ik een 1e versie van ons misboekje klaarhebben, om voor te leggen aan de pastoor. Nu de tekst en muziek in stilaan definitieve vorm geraakt, ben ik a/h nadenken over welke speciale dingen je tijdens/ voor of na de mis zou kunnen organiseren om het geheel wat boeiender en actiever te maken.
Bij de huwelijksmis van kennisen hebben ze bvb in elk misboekje een kaartje gestoken waarop je voor het trouwkoppel een wens kon schrijven, voorgefrankeerd naar het thuisadres v/h koppel. Kaartjes konden tijdens de mis ingevuld worden en aan het einde van de mis aan de uitgang bevestigd worden aan een ballon, met als bedoeling dat dan iedereen samen de ballon opliet bij buitenkomen van het trouwkoppel.

Dit zijn originele dingen die voor de mensen die naar de mis komen de boek wat vrolijker en actiever maken.

Hebben jullie nog zulke ideetjes?

Iemand al ervaring mee?

Bedankt Isabelle

Isabelle
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 972

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik3-7-2008 9:26:44

Hey,
Dit is wel origineel vind ik! Maar bespreek zo'n dingen zeker met de pastoor, want er zijn er veeel die niet willen wijken van de traditionele mis, daar draait het tenslotte om...
xxx
Amber
09/08/08

Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik3-7-2008 23:34:53

fiogf49gjkf0d
Hoi,

wij hadden een tafellaken en we hebben iedereen dat laten teken. Nu heeft mijn tante alle namen erop genaaid in de kleur van mijn kleed (rood-roos). Echt supertoffe reacties opgekregen. En als er mensen komen eten zoeken ze altijd meteen naar hun naam :-)..

carolien
26-7-2008
 Meld misbruik5-7-2008 14:53:40

hallo,
dit is misschien in een heel andere stijl dan jou ideetjes, maar bij ons zijn er enkele vrienden die een getuigenis komen gevenover hoe ze ons als koppel ervaren van het begin af tot nu. Dit gebeurt net voor we de geloften gaan uitspreken. Ik vond dit wel leuk omdat we zo ook eens te weten komen hoe anderen ons zoien als koppel.

Veel succes nog

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info