Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

6 september: nog iemand? status voorbereidingen?

3-7-2008 8:12:28
fiogf49gjkf0d
Hallo forumbezoekers!

Nog mensen die trouwen op 6 september?

Waar staan jullie nu met voorbereiding?

Ik heb het gevoel dat er nog veel werk a/d winkel is .....

Isabelle

Isabelle
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1249

caroline
26-9-2008
 Meld misbruik3-7-2008 8:18:29

fiogf49gjkf0d
hey isabelle,

ons huwelijk vindt plaats op 26 september.
en ik begin nu eindelijk alles wat in orde te krijgen.

-kleedje is besteld en 1ste pas is al achter de rug
-ringen zijn besteld
-uitnodigingen besteld
-kledij bruidegom is ook al ok
- defenitieve bespreking met feestzaal is gedaan
-eerste tafelschikkin g begint wa vorm
aan te nemen
-getuigen gevraagd

nu enkel nog de kleedjes van de bruidskindjes en het vervoer (wachten op antwoord)

grtz

sofie
6-9-2008
 Meld misbruik3-7-2008 9:14:06

fiogf49gjkf0d
Hallo,
Wij trouwen ook op 6 september! Het begint in te korten hé!
Bij ons zijn de meeste dingen in orde denk ik. Want we nog moeten doen is kaars gaan bestellen, geschenkjes maken voor kindjes aan de kerk. Voor de rest zijn de grote dingen geregeld denk ik. Wij zijn volop bezig de uitnodigingen aan het ronddragen, de menu hebben we zondag gekozen,...
Wat staat er bij jou nog op het programma?
Van waar ben je en trouw je s'morgens of s'middags?

Groetjes en nog veel succes.
Sofie

Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik3-7-2008 9:17:38

fiogf49gjkf0d
Wij huwen 20 september en ik moet nog vanalles doen. Vanavond moeten we de uitnodugingen gaan bespreken. Wij gingen ook met de familie (50 personen) 's middags bbq doen, maar dat zou niet lukken zoals we het aanvankelijk hadden gepland, dus nu moeten we nog naar een alternatief zoeken. Mijn kleed, schoenen en lingerie heb ik al. Mijn kleed moet wel nog worden versteld, evenals het kostuum van mijn verloofde. Volgende week ga ik voor mijn proefkapsel en proef make-up. De besprekingen voor het avondfeest moeten ook nog gebeuren, maar de zaal en DJ zijn in ieder geval al geregeld. Ook de ringen zijn reeds besteld en de ondertrouw is geregeld. Alles ligt dus vast, maar de inkleding moet nog gebeuren.
Nog veel werk dus, maar ik maak mij er niet druk in.
Groetjes,
Daphne

Lieke
6-9-2008
 Meld misbruik3-7-2008 9:33:59

fiogf49gjkf0d
Hallo,

wij trouwen ook op 6 september, in de begijnhofkerk in Diest. Volgende week heb ik mijn eerste pas, proefkapsel en proefmake-up. Ook hebben we een afspraak met de notaris voor het huwelijkscontract. De uitnodigingen worden volgende week geleverd en dan beginnen we ze rond te dragen/sturen. Misboekje moet ik nog in elkaar steken (ja, ben er een beetje laat mee) en de ringen gaan we deze week halen. Kledij bruidegom en suite is in orde. Kledij bruidskindjes gaan we tijdens de solden doen!

Groetjes

Lieke

eline
5-9-2008
 Meld misbruik3-7-2008 10:43:33

Hey Isabelle,

Wij trouwen een dagje eerder op vrijdag de 5de september.

Alle grote dingen liggen natuurlijk al een tijdje vast zoals de fotograaf, de Dj, de feestzaal, de menu, de geemente, de kleren

Wij zijn de laatste week weer goe in actie geschoten
Onze uitnodigingen zijn bijna allemaal de deur uit ik denk dat na het weekend ze allemaal rondgedragen zullen zijn en dan nog 10 op de post doen.

We zijn helemaal gekleed, stilletjes aan lopen we onze schoenen in.
De datum voor proef kapsel en proef make-up zijn vastgelegd.

De trouwringen hebben we reeds in ons bezit

We zijn nu volop bezig met het maken van een aantal versieringen voor de aankleding van onze feestzaal en het maken van de menu kaartjes.

De bedankingen van de getuigen en ouders zijn bijna afgewerkt.

Het gastenboek gaan we nog wat aankleden
Een maquette maken van ons droomhuisje dat zal gebouwd worden in 2009 want daar vragen we centjes voor.
De viering in het stadhuis moeten we nog verder detailleren daar we enkel voor het stadhuis trouwen hebben 30 min aangevraagd zodat we kunnen personaliseren
Met de fotograaf moeten we nog eens contact hebben, met de DJ is alle geregeld

De dag voordien en het weekend zullen we nog wat werk hebben met het versieren van het huis, dit voor de familie receptie die thuis plaats vindt en het wassen van de auto's want we rijden met eigen wagens.

Als ik het zo bekijk zitten we goed op schema en zal alles wel los lopen

en Hoe zit heb bij jullie?
Nog niet te veel last van stress

groetjes ELine
05/09/2008

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik3-7-2008 12:54:52

Wij trouwen 19september en alles is eigenlijk al ongeveer klaar (hoop ik), op enkele details na:
*alle belangrijke dingen liggen al hele poos vast zoals kerk, feestzaal, gemeentehuis, fotograaf, vervoer, ceremoniemeester...
*We zijn allebei volledig gekleed. Ik heb mn eerste pas al gehad en wordt in augustus terug verwacht
*Ringen zijn klaar en liggen veilig bij mn ouders
*Volop bezig met het bezorgen van de uitnodigingen
*Misboekje klaar, in augustus verdere bespreking met pastoor
*Zondag menu kiezen en dan nr drukker voor het maken van de menu-kaarten
*Proefkapsel en -make up al gehad mr daar heerst nog grote twijfel over
*Tafelschikking in grote lijnen klaar
*Bloemen zijn besteld
*Kostuums voor de suite zijn gehuur
*Hotelkamers gehuurd

Op enkele dingen na zoals huwelijkskaars bestellen en witte loper gaan halen, is het nu vooral wachten tot begin september. Dan ist echt tijd om weer in actie te schieten. 1september staat mn agenda vol met mensen die ik moet bellen om nog eens te bevestigen. Let the stressy times begin!!

Yasmina
6-9-2008
 Meld misbruik3-7-2008 13:25:09

Wij trouwen ook op 6 september in herentals - Grobbendonk. We moeten nog met de pastoor afspreken, en alles rond de kerk moeten we nog in orde brengen. De ringen moeten we deze maand nog eens gaan passen, dus die zijn ook nog niet klaar. Met de DJ hebben we onlangs afgesproken dus we kunnen nog alles via mail regelen. Ik moet in augustus nog eens mijn kleed gaan passen in de Cermo in Turnhout, Roel (toekomstige) moet deze maand nog eens terug voor zijn kostuum. De uitnodigingen zullen dit weekend allemaal de deur uit gaan!Bloemen moeten we nog bestellen.. Pfff inderdaad nog wel wat werk aan de winkel!
We gaan ook een vat (schieten) geven eind augustus voor onze collega's, die uitnodigingen moeten we nog klaarmaken. Met de fotograaf alsook de feestzaal moeten we nog eens samenkome.Er komt wat bij zien hé! Nog veel succes aan iedereen!
Soms krijg ik toch zenuwen!

Groetjes
Yasmina

Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik3-7-2008 13:33:05

fiogf49gjkf0d
hey,

wij trouwen 12 september en dit weekend krijg ik de uitnodigingen dus dan kunnen die op de bus. Verder moeten wij alleen nog de ringen gaan halen, naar de notaris en de bloemen bestellen. Mijn proef make-up heb ik 7/8 en voor de rest is alles geregeld.

Ik zie er echt naar uit, maar de kriebels worden erger na iedere week die passeert!

Groetjes!!!

Kimberley
12/09/2008
www.gertenkimberley.bruiloftsite.nl

An

Meld misbruik3-7-2008 19:57:49

fiogf49gjkf0d
Hallo Isabelle,

wij trouwen 6 september en bij ons is alles ongeveer rond. Nog kleine details die nog geregeld moeten worden maar dat komt allemaal in orde, ben nog vrij rustig ... ben normaal iemand die vlug panikeerd en alles in orde moet hebben! Maar ik maak me totaal geen zorgen, het zal allemaal wel goed lopen!
Veel succes nog met de dingen die jullie dan nog moeten doen ...

Groetjes An

Garcia Ricondo
6-9-2008
 Meld misbruik3-7-2008 21:35:00

fiogf49gjkf0d
He Isabelle,

Wij trouwen ook op 6 september voor het gemeentehuis in Ekeren en daarna trekken we naar de St. Janskapel in Wommelgem.
Dat is dus allemaal geregeld, dus ook Remi Verwimp (hij is diegene die onze huwelijksviering gaat doen).

- Onze bus is al gereserveerd;
- DJ ok;
- Zanger voor tijdens de huwelijksviering in de kapel en tijdens de receptie ok;
- Fotografe ok;
- Onze ringen hebben we ook al een tijdje, liggen bij mijn ouders in de safe (veilig opgeborgen);
- Mijn mama heeft haar kleren al;
- Zondag halen we de kostuums van de mannen op;
- Voor de bruidskindjes gaan we dinsdag naar Brugge;
- Uitnodigingen gaan maandag of ten laatste dinsdag de deur uit;
- Ben bezig met het boekje van de mis;
- We twijfelen nog wat we aan de kapel aan de kindjes gaan geven;
- De cadeautjes voor ouders zijn we ook nog niet uit;
- Mijn proefkapsel heb ik ook al gehad, mama vond het niet zo mooi, maar bomma en toekomstige wel (per ongeluk gezien);

Waar ik me wel zorgen over maak is dat mijn ventje zijn kleren nog altijd niet heeft, ok, hij heeft wel een makkelijke maat, maar toch, hij heeft voor alles tijd genoeg. Hebben jullie ook bijna alles wat betreft uitnodigen enzo zelf moeten?

Groetjes van een bruidje dat op 6 september zal trouwen!!!!

An

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik4-7-2008 6:59:14

fiogf49gjkf0d
ik trouw op 12/09
bijna alles is in orde. de uitnodigingen krijgen we midden volg week dus dan kunnen die opgestuurd worden. de proefmake up en proefkapsel zijn achter de rug. enkel nog juwelen gaan kiezen en tafelschikking doen.

grts cindy 12/09/08
http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl

Karen
20-9-2008
 Meld misbruik4-7-2008 17:16:49

fiogf49gjkf0d
Hey!

Wij trouwen ook op 6 september, om 11u45 in het stadhuis van Antwerpen, ben ook wel benieuwd of er hier nog trouwers zitten die op dezelfde dag in A'pen trouwen.

Zoals velen zijn bij ons ook de grote lijnen al uitgezet: zaal, DJ, fotograaf staat vast, we hebben beiden onze outfit al, bedankjes zijn gekocht, uitnodigingen liggen klaar om te versturen...

enkel nog wat "kleine" dingen (die me toch wel zenuwachtig maken omdat ze nog niet geregeld zijn):
- openingsdans (welke muziek - welke dans)
- DJ: bespreking wat hij wel/niet mag draaien
- bloemen: bruidsboeket, versiering huis, zaal en auto's
- suitewagens

maar al bij al hebben we nog wel 2 mnd om dat te regelen... dus écht stressen doe ik er niet over. (hoewel m'n "husband to be" daar soms wel anders over denkt) :-)

groeten,

Karen

Miranda
6-9-2008
 Meld misbruik4-7-2008 21:43:59

fiogf49gjkf0d
Hoi,

wij trouwen ook op 6 sept in wijnegem en nadien in de kerk in wommelgem. De grote zaken zoals zaal, gemeentehuis, kerk, DJ, fotograaf, kleed zijn allemaal geregeld.

Heb mijn eerste pas gehad vorige maand en moet nu half augustus terug komen voor de laatste pas en dan krijg ik het ineens mee.

Mijn verloofde heeft ook al een kostuum, enkel nog schoenen.
De rest van de familie heeft ook al zo goed als allemaal hun kleren gevonden.

Mijn proefmake-up had ik vandaag en kapsel heb ik ook al een paar verschillende laten uitproberen.

We moeten enkel nog de bloemen regelen en nog de laatste details met fotograaf en ons vervoer verder regelen.

De Uitnodigingen zijn ook allemaal de deur uit. Het loopt allemaal tot hier toe redelijk vlot. Ik heb nog niet echt stress... Wat niet wil zeggen dat die ni zal komen vrees ik :-)

nog veel plezier voor de laaste 64 dagen!!

groetjes

Miranda

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...