Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Carolus Borromeus!!!

3-7-2008 10:07:45
fiogf49gjkf0d
Hey iedereen,

Ben zo blij!!
Heb net telefoon van de pastoor van de Carolus Borromeuskerk gekregen dat wij in zijn boek staan om onze viering in die kerk te doen!!!
Super vind ik dat, want het is een heel speciale kerk en er zijn veel antwerpenaren die er willen in trouwen!!

Is er nog iemand die deze kerk heeft genomen?Hoe doen jullie dat met bloemen enzo?

Je kan me altijd mailen op debby.degoes@gmail.com

Groetjes,

Debby
8/8/2009

Debby
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1381

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik3-7-2008 11:47:30

hallo,
zie toch al iets waar je zeker van bent he als je op het stadhuis van antwerpen op de grote markt je burgerlijk huwelijk hebt kan je dat ook al navragen bij mijn broertje waren er 11 die dag.
Het is inderdaad een hele mooie kerk, met de bloemen moet je afspreken met de pastoor want soms vragen ze ook om deze te laten staan als gift aan de kerk het zou dan zonde zijn als je er zoveel voor betaald en nadat uurtje al niets meer van hebt, anderzijds nemen sommige ze ook mee naar feestlocatie of op het graf van een dierbaar overledenen, maar zoals gezegd dat moet je navragen.
mijn broer heeft deze kerk niet genomen omdat hij in het buitenland voor de kerk is getrouwd.
goed he al een zorg minder de rest lukt ook wel en je hebt nog heel veel tijd.
groetjes sylvia

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik3-7-2008 11:49:29

fiogf49gjkf0d
Ja ben super blij!
Gemeentehuis moet in Hoboken doorgaan daar we van daar zijn!

Dikke x
Debby
8/8/2009

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik3-7-2008 12:07:00

fiogf49gjkf0d
Hoi!
Ik ben heel blij voor je! De kerk is gewoon prachtig! Zelf gaan wij er niet trouwen (wij trouwen in onze kerk aan de Schelde, waar we opgroeiden).
Ik heb er wel al een huwelijk gezien, op video dan. De versiering was volledig gedaan met witte lelies, adembenemend mooi.. De akoestiek klonk ook erg goed, want het koppel had een koor.
Ik zou zeggen geniet ervan! Het zal een prachtige ervaring zijn! :-)
xxx
Amber
09/08/08

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik3-7-2008 12:13:38

fiogf49gjkf0d
Hey Amber,

ben al eens gaan kijken een tijdje geleden op jullie site...toen je een tijdje geleden ook een reactie had gegeven over de ringen die aan het centraal station worden gekocht ;-)

Nog een dikke maand en het is aan jou!
Veel plezier, moest je zin hebben om te mailen debby.degoes@gmail.com

groetjes,
Debby
8/8/2009

Annick
29-3-2008
 Meld misbruik3-7-2008 15:48:45

fiogf49gjkf0d
Dag Debbie,

Leuk he dat je daar mag trouwen!! Wij zijn daar eind maart in het huwelijksbootje gestapt en het was echt zalig! Qua versiering hebben wij het vrij eenvoudig gehouden omdat die kerk eigenlijk niet veel nodig heeft, is al prachtig zonder veel versiering! Wij hadden ons beperkt tot de preekstoel en het altaar en dat was meer als voldoende vonden wij! Er ligt ook een rode loper dus dat kleedt het ook al meteen feestelijk aan! Wij hadden nog wel enkele kleine boompjes aan de ingang staan, is mooi voor de foto's!
Je moet wel checken of er op jullie dag nog andere trouwers zijn, misschien kan je dan de kosten delen of iets afspreken? Bij ons was er in de voormiddag nog een begrafenis zodat de bloemiste de bloemen pas vlak voor onze trouw is kunnen gaan plaatsen, toch wel regelmatig eens checken dus! Denk ook aan een parkeervergunning voor jullie suitewagens, die kan je aanvragen bij de politie aan den Oudaan in A'pen, zorg er zeker voor dat je de nummerplaten bijhebt!

Ik wens jullie een fantastische dag toe!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info