Terug naar overzicht
klinkt banaal maar wattekes tussen steken helpt maar ja je moet zien of je da wil he.anders terug naar de winkel en eens navragen want misschien is de maat niet correct.
fiogf49gjkf0dIk had daar ook last van. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een korsetje. Heel leuk, en wonder boven wonder...geen pijn! Misschien een optie?
fiogf49gjkf0dIk had ook zo'n probleem, pas gisteren opgemerkt bij het passen van mijn kleed.(zaterdag trouwen wij!) Ben vandaag terug geweest naar de winkel en ze gaan de beugel een stuk inkorten en kussentjes tussen steken. Eens navragen dus wat de mogelijkheden zijn. groetjes
fiogf49gjkf0dhey VeerleEens een ander bh proberen?Van een duurder merk, is meestal betere kwaliteit en die drukken niet zo op je ribben.Andere optie is ook zo een gel-bh.Ik vond die echt een superoplossing tijdens nieuwsjaarsavond, maar ik heb daar al andere mensen horen over klagen ook, dus dat test je best eerst eens gedurende een hele dag uit, want veelal kan je die maar tien uur of zo aandoen.Maar dan kan je natuurlijk altijd een tweede kopen en bijvoorbeeld voor de receptie die tweede gaan aandoen.Veel succes!
fiogf49gjkf0dIk had dit probleem met de bustiers van Marie Jo, toch een van de duurdere merken hoor. Dus niet hoe duurder hoe beter hoor. Ik heb nu een bustier van Triumph en heb geen pijn. groetjes
fiogf49gjkf0dben je zeker dat het de juiste maat is? laat je in de winkel bijstaan door een verkoopster die zien veel beter of je de juiste maat draagt of niet (en ja het merendeel van de vrouwen die hun lingerie niet in een goede zaak kopen dragen de verkeerde maat zonder dat ze het beseffen
fiogf49gjkf0dHallo,misschien een domme vraag, maar wat is het verschil tussen een bustier en een korset?Groetjes,Inge
fiogf49gjkf0dHallo,Al bedankt voor de vele reacties. Mijn BH is van Marie Jo en ik heb in de boetiek steeds de mening van de verkoopster gevraagd om zeker te zijn dat ik de juiste maat had.Veerle