Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHallo Elke, wij willen ook graag een huifkar.en heb er al van 500-200€ tegengekomen en van 2-4uur tot een hele dag en het aantal personen moet je ook zien er zijn er van 12-15-24 zelfs blijkbaar een van 30 en die wil ik graag maar sarah die dat heeft verteld zei dat deze van de kempen is maar ik heb geen contactgegevens ik hoop dat ze het nog eens leest en me vertelt waar het was.dus echt uitkijken en goed zoeken is de boodschap je kan eventueel wel nog Hulst in Nederland (is niet zo ver voor jullie)zoeken daar was een meisje die er een hadden voor 75€ echt goedkoop dus,15personen voor 4uur maar weet niet meer hoe dat hete misschien eens googlen.succes groetjes sylvia
fiogf49gjkf0dWij hebben ons huifkar in Lokeren gevonden.Je moet maar es kijken op:www.hofterhaegen.be Het is €400 vaste prijs.of het nu voor 2 uurtjes is of voor de ganse dag.
Hey ElkeWij trouwen op 09/05/2009 en zijn ook op zoek naar een huifkar.Ik heb al een prijsvraag gestuurd naar huifkartochten den teugel in stekene zelf. Als je dit op google intypt kom je op hun site.En dan heb je nog het mennershof in Moerbeke. Maar daar kreeg ik direct een bericht terug dat ik nu veel te vroeg was voor prijs te vragen dat ik in januari, maar eens terug moest bellen.Als je nog adressen in de buurt vind, wil je me dit dan laten weten? kimberlyke39@hotmail.comgroetjes
Dag Elke,Mijn vriendin is in juli getrouwd met een huifwagen.Mensen van Beernem met friese paarden.Huifwagen tot 20 personen. Ze hebben vervoer en komen ook in Oost-vlaanderenKostprijs : (denk ik) +/- 500 euroAls je intresse hebt, mail ik hun nummer door.Groetjes, Danielle
HoikesIn stekene zit ook koetsenverhuur foubert ie komt gans belgie door en heeft ook van alle koetsen zelf zo'n sissi koets. op google vind je hem vastVeel geluk.