Nu Online
Momenteel zijn er 589 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

renard prijzen

3-7-2008 12:25:26
Hallo,

Kan iemand me recente prijzen doorgeven van de renard in beervelde? We moeten wachten tot de bazin terug is van reis om aan prijzen te geraken, maar zouden nu al een idee willen hebben. Van hoeveel alles zal kosten om een juiste vergelijking te kunnen maken. Kan iemand me helpen die er ook zal trouwen of recent getrouwd is? Wat waren de ervaringen?

evelien
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1304

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik3-7-2008 14:08:01

fiogf49gjkf0d
Dag Evelien,

Ik ben er 2 jaar geleden in december naar een trouwfeest geweest (was toen de eerste week terug open na de brand). Was echt super super super lekker! Maar volgens mij wel verschrikkelijk duur, ik herinner me dat er toen een menu voor nieuwjaar lag & was héél duur...

Ik heb er geen flauw idee van, maar denk dat je 150 € per persoon moet rekenen (wat veel is). Wij doen ons feest 18/04 in het park van beervelde, maar dan moet je zelf voor traiteur zorgen.

Groetjes & succes

Marieke
18/04/2009
honnay@hotmail.com

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik3-7-2008 16:09:11

fiogf49gjkf0d
Wij zijn naar deze zaal gaan kijken in december, en volgende herinner ik me nog:

Een menu (voorgerecht, hoofdgerecht en dessert) is 43 of 52 euro. MAAR als je soep wil is het + 7 euro, voor dessertbuffet + 17 euro (of 25 kan het me niet goed meer herinneren) - forfait was ook duur, en je kan maar een deel van drank obv forfait doen. Op de tweede receptie moet je de champagne op basis van verbruik rekenen, en de hapjes zijn per stuk te betalen. Ook is (als ik me goed herinneren) het water niet in de forfaitaire prijs inbegrepen. Je moet ook betalen voor de kaarsen op tafel (5euro per tafel), het bloemstukje op tafel, voor hoesen over de stoelen... Je kan ook kaarsen op de oprit laten zetten aan nog eens €5 per stuk (en geloof me ze zetten er veeeeeel).

Soit, als we alles optelden kwamen we toch gemakkelijk aan €140 euro per persoon, en dat hadden wij er niet voor over. Ook hadden wij het gevoel dat ze je er zo konden opleggen, omdat sommige dingen via forfait zijn andere obv verbruik....

We hadden bij hen nogal het gevoel dat het vooral geven was, en dat je niets terug kreeg. Je moet echt voor alles bijbetalen, en je moet heel goed doorvragen, want de bazin vergeet af en toe wel iets te vermelden....

De zaal is echter prachtig, en ik was volledig verkocht, maar mn verstand heeft het gehaald van mn hart.

We hebben verder gezocht en hebben nu een veel betere zaal, met veel vriendelijkere eigenaars, goedkoper, en ook super wat eten.... Dus wij zijn heel tevreden ;-)

Groetjes,
Karolien.

evelien
22-8-2009
 Meld misbruik3-7-2008 16:14:42

fiogf49gjkf0d
Karolien,

Waar trouwen jullie nu? Weet je ook iets meer over het godshuis of kasteel van saffelaere? Nog ideetjes?

groetjes,
Evelien

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik3-7-2008 20:55:32

fiogf49gjkf0d
Wij hebben ook geïnformeerd bij de Renard en ik kan alleen bevestigen wat Karolien zegt. We vielen achterover toen we de prijzen hoorden.
Uiteindelijk hebben we gekozen voor Hof ten bosse, daar vonden we de inkom en de zaal heel mooi en ik was er al een paar keren voor een personeelsfeest geweest en vond alles heel goed. Ook over de trouwfeesten daar hebben we al veel positieve dingen gehoord.
En de prijs is betaalbaar (we zijn er nog niet helemaal uit maar waarschijnlijk wordt het een receptie van 22 euro per persoon en een diner van 50 euro per persoon, de drankforfait is 12 euro)
Ze zitten wel al vol voor volgende zomer (zaterdagen toch, andere dagen weet ik niet)

Groetjes,
Inge

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik3-7-2008 22:27:56

fiogf49gjkf0d
Hey,

wij trouwen nu in Huyze De Baere in Maldegem. Het is echt een zaak die hoog staat aangeschreven, het eten is er overheerlijk en omdat je iets verder van Gent zit betaal je een stuk minder. Het start bedrag (2de receptie met 10 hapjes, voorgerecht, hoofdgerecht, dessertbuffet, dranken tafel, en forfait tot EINDE feest) is 75 euro, waardoor je nog speling hebt om toch voor iets betere gerechten te gaan. Mijn achterneef en de broer van een vriendin zijn hier ook getrouwd en t was allemaal meer dan dik in orde. Mijn tante kan er niet over ophouden :-)

- Godshuis: Een collega van me trouwt hier. Je moet 3000 euro betalen om het Godshuis exclusief te hebben (hiervoor krijg je niets terug...), je moet met een traiteur werken en die is naar het schijnt niet zo goed. Maar je kan wijzigen... Je moet ook voor veel dingen extra betalen, en je moet heel veel zelf regelen. Zij trouwen in oktober, dan kan ik meer zeggen.

- Kasteel van Saffelaere: draait rond de 95 euro per persoon, maar t is 4,20 euro voor 75cl water... Het is mooi, ze gaan ook vernieuwen.. Er is wel een regel dat er geen speechen enzo mogen zijn tot na het dessert, anders moet je betalen per minuut en per ober. Zijn wel heel vriendelijke mensen, en je hebt ook een grote receptie ruimte met tronen (verschrikkelijk kitch, maar zo erover dat t leuk wordt :-)) voor als het slecht weer is. Is ook altijd handig. En een mooie tuin uiteraard.

Wij hebben ook nog bezocht:
- Den Hof (Zelzate)
- De Loze Boer (Lochristie)
- Marquette (zou failliet zijn...)
- Alta Ripa (Avelgem)
- Kasteeldomein St Hubert (Ronse)
- The Carlton (Kortrijk)

Als je me mailt op karolienenstefaan@hotmail.com kan ik je alle info doorgeven die ik heb. Heb het al een paar keer moeten doorsturen naar vriendinnen ;-)

Veel succes ermee.

Groetjes,
Karolien.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info