Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHallodas inderdaad erg balen en sneu, maar met jou spirit en het vooruit kijken naar de volgende ben ik zeker dat je snel iemand nieuw zult vinden.heb ook nog niemand maar wel nog meer tijd.succes er zullen zeker wel bruidjes zijn die iemand uit deze buurt kent.groetjes Sylvia
fiogf49gjkf0dHoi KarenIk had zelf Joline van Kajos. Ze doet zowel haar als make-up én komt aan huis én is niet duur!0478 54 74 95Veel succesHilde
fiogf49gjkf0dHé Karen,Ik trouw op dezelfde dag en ik heb ook Joline van Kajos, dus ik denk dat het voor jouw niet meer zal lukken. Tenzij het voor jouw ook in de namiddag kan.Ann27/09/2008
fiogf49gjkf0dOei Karen, dat is vreselijk! Maar misschien wel op te lossen...Kijk eens op http://www.looksofversailles.be ,Elke Manssens kan je op die dag misschien wel verder helpen?Ik kan je in ieder geval garanderen dat ze echt haar werk maakt van je bruidskapsel en je -make-up...Succes!Sofie23*05*08
fiogf49gjkf0dWij trouwen op 20 september en ik heb ook Elke Manssens. Ik heb ondertussen mijn proefkapsel en make-up achter de rug en ik vond het prachtig. Dus Elke Manssens zeker aan te raden.Liefs,