Terug naar overzicht
Hallo Sofie,Kennissen van ons gaven een fuif. Ze werkten daarbij met bonnetjes. Ik geloof dat ze drie of vier bonnetjes per persoon voorzagen. Afhankelijk van jullie budget kan je er meer of minder aanbieden. Verder waren er ook nog belegde broodjes (à volonté). Misschien zou je ook barbeque - worst met broodje kunnen aanbieden (denk ik dan).Veel succes verder... groetjes Syl*
Hoi Sofie,Wij zaten met hetzelfde probleem. Er zijn een 5tal mensen waar ik constant mee samenwerk en die heb ik uitgenodigd op onze receptie. We zaten al met 75 personen op de receptie en om iedereen van beide werken uit te nodigen met partner, zagen we niet zitten want dat zouden nog eens enorm veel mensen zijn. Wij gaan na ons huwelijksreis taarten of broodjes mee naar het werk nemen om daar trakteren voor onze collega's.Groetjes en succes,Sofie
Je kan dit oplossen door je collega's naar je dansfeest te vragen, voor of na het dessert, dat bepaal je zelf!Ikzelf vraag een aantal collega's naar mijn avondfeest, omdat die ook echte vrienden zijn, de rest mogen met hun partner naar de receptie komen!Veel succes verder!Bjorn en Leennog 39 dagen te gaanxxx
mijn broer heeft dit ook gehad met de jeugdbeweging... iedereen uitnodigen zou extreem worden, daarom heeft hij twee weken na zijn trouw een extra receptie gegeven... dat kost niet zoveel, want hij had er geen mensen voor ingehuurd, misschien kan je wel wat vrienden vragen die je willen helpen met opdienen en alles klaarzetten??
Hoi, zat met hetzelfde probleempje (werk in een ziekenhuis en had ook héél véél collega's uit te nodigen).. daarom heb ik hen uitgenodigd deze zomer voor een hapje en een drankje, bij mij thuis (er zal wel nog champagne over zijn van het trouwfeest, hopelyk) ;-)
Wij zaten ook met dat probleem. Ik ben secretaresse en werk op 2 scholen en heb daardoor veel collega's. Ik heb ze allemaal uitgenodigd op onze receptie, wel zonder partner en mijn dichte collega's en directeurs heb ik uitgenodigd met partner op ons avondfeest. Het is moeilijk om in te delen, wie waar, maar je moet ergens een grens trekken want anders kost het stukken van mensen.Groetjes,Heidi23 juli 2005
Hey..Ook wij hebben veel collega's (70 à 80) en bij mij is het zowat traditie dat collega's naar het avondfeest mogen komen. Bij mijn partner wordt zowat vanalles gedaan (receptie, dansfeest, avondfeest, of niks). Wij hebben er voor gekozen om de collega's vanaf 22u te laten komen.. Eerst krijgen ze een receptie en sluiten dan aan bij het dessertbuffet en het dansfeest. Tis een tussenoplossing, goedkoper dan volledig eten en toch zijn ze er bij op het feest.Groetjes en veel succes!An
Wij geven een week voor de trouw een trouwfuif, waar wij onze collega's voor uitnodigen. een receptie was ook een optie, maar dat is dan een twee uurtjes voor het feest, en dan moeten ze naar huis, terwijl er ander volk komt die wel naar het feest mag komen, dat vond ik niet gepast (maar dat is persoonlijke keuze eh). Dus daarom geven wij een fuif, de week voor de trouw, voorzien van een dj met leuke muziek, drank en hapjes, vind ik persoonlijk een leuk alternatief.GroetjesBABS