TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Liesbeth
14-5-2005
|
26-4-2005 19:24:34
Hoi Sofie,
Bij mij zijn ze eerst met mij heel de winkel doorgegaan en dan moest ik de jurken aanwijzen die ik zag zitten, dan weten ze ineens ong. wat voor stijl je zoekt. Dan mag je al de jurken passen die je aangeduid hebt. Bij mij bleven er uiteindelijk 2 over. Die heb ik dan eens na mekaar gepast en die zie je het beste wat het mooiste bij je is. Bij mij heeft een 2 uurtjes geduurd. Geniet er van, het is heel plezant, en je merkt het wanneer je jouw droomjurk gevonden hebt. Veel plezier.
Groetjes
Liesbeth.
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
26-4-2005 21:17:34
Dag Sofie
Ik had op voorhand in folders gekeken, beurzen,... En had al een idee wat ik wou.
Toen 'k in de winkel toekwam mocht ik nog eens in verschillende brochures kijken, en na een kwartiertje gingen we naar boven waar alle jurken samen hingen.
tja, zo een jurk aan een kapstok zien hangen: het zegt niet veel he. Maar ik ben bij mijn eerste gedacht gebleven: ik wou het ook als eerste aandoen. En voila, eerste gedacht is beste gedacht! 'k was op slag verliefd... En heb mijn jurkje op nog geen half uur gekozen...
Veel succes en geniet er maar van! want het is toch wel leuk.
Vanessa
|
|
kathleen
3-12-2005
|
26-4-2005 22:55:13
Hey Sofie,
ook ik had op voorhand al rondgekeken in folders, op beurzen, op internet en zo mijn stijl al wel bepaald.
Toen ik in de winkel aankwam, heb ik dan samen met de verkoopster alle kleedjes bekeken die in die richting gingen en daar mijn keuze uit gemaakt. Daarna heb ik die dan één voor één kunnen passen.
Het is zoals Liesbeth zegt, je merkt echt wel wanneer je je droomjurk aan hebt!
Ook bij mij heeft het allemaal ongeveer 2uur geduurd maar ik heb genoten van elke seconde!
groetjes kathleen 3.12.05
|
|
Emmy
4-5-2005
|
27-4-2005 7:24:40
Ik wist enkel in welke winkel ik wou gaan kijken en heb een afspraak gemaakt, maar wist totaal niet wat ik wou aandoen. Maar de verkoopsters zijn proffesioneel genoeg om je te helpen kiezen. Ze heeft me eerst verschillende stijlen laten zien en dan zijn we beginnen passen. Het kleed dat ik eigenlijk het minst zag zitten bij mij op de kapstok(want inderdaad op een kapstok zegt het niet veel) wel dat heb ik uiteindelijk genomen, het is echt een droomjurk. Ik mag vrijdag mijn tweede keer gaan passen (spannend). Veel succes bij je zoektocht.
Emmy en David nog 7 dagen :)
|
|
Ann
2-7-2005
|
27-4-2005 9:56:54
Hallo,
Ik heb mijn kleedje verleden jaar in November gekocht. Ik had de dag goed gepland en normaal gezien gingen we meerdere winkels die dag doen. Maar in de eerste winkel (bij Lilian Claes) heb ik mijn kleedje gevonden. De verkoopster vroeg welke stijl ik zocht en dan hebben we een aantal kleedjes uitgekozen. Je moet ze echt aan hebben om te zien of ze je gaan, want zo in de rek zelf zeggen ze echt niet veel. Ik heb ongeveer 15 kleedjes gepast. Uiteindelijke was ik aan het twijfelen tussen 2 kleedjes. Maar toen ik met mijn kleedje naar buiten kwam kreeg mijn mama de tranen in de ogen, het was gewoon schitterend. (en moet je weten dat ik eerst dit kleedje niet wilde passen!!! grappig hé) Ik ben 2 weken geleden voor mijn eerste pasbeurt geweest en kan echt niet meer wachten. Nog 66 dagen geduld.
Maar een gouden raad! Geniet van het passen het is echt zalig!!! En als je een kleedje gevonden hebt dan zou ik niet meer twijfelen. Groetjes, Ann
|
|
Barbara
20-8-2005
|
27-4-2005 11:57:27
Mijn verhaal is ongeveer hetzelfde als Ann, alleen ben ik met mijn moeder en vader gaan zien. Bij Liliane Claes was het opendeurdag en we wilden gewoon eens een kijkje nemen, uiteindelijk heb ik die dag mijn kleed gekozen en direct een voorschot betaald. Je merkt het inderdaad wel, maar je moet ook kleedjes passen waarvan je denkt dat dat niet jouw stijl is. Ik had een idee, maar uiteindelijk is mijn kleed totaal anders dan wat ik oorspronkelijk wilde. Moet eerlijk zeggen dat ik mijn kleed nooit zou gepast hebben als de verkoopster me niet aanmoedigde. Groetjes Barbara
|
|
Ann
2-7-2005
|
27-4-2005 13:24:29
Hey Barbara,
Ik was ook bij Lilian Claes tijdens opendeurdag en er was toen een meisje met haar mama en papa. Misschien hebben we elkaar al wel eens gezien!
Gr, Ann
|
|
Isabelle
19-8-2005
|
27-4-2005 15:42:15
Hey Sofie,
Ik ben naar een 3 tal winkels geweest samen met mijn moeder. Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld in mijn vel als dan. Je zal zeker iets vinden die volledig bij jou past! Ik ging met veel twijfels door maar eens ik het eerste jurk aan had, was ik betoverend. Na een ander 50 tal jurken te passen, ben ik toch bij mijn allereerste gepaste jurk gebleven. Geniet er echt van!Qua prijs loopt dat allemaal wat zelfde. T'is natuurlijk afhankelijk wat jij wilt uitgeven. Je mag zegn vanaf prijsklasse 950 € tot 1.300 €, uit mijn ervaring toch. Laat weten hoe je het gesteld hebt é achter tweekend!
Groetjes,
Isabelle
|
|
sonja
30-9-2005
|
28-4-2005 21:19:13
Hey sofie,
Ik heb ook mijn eerste kleed die ik paste gekocht. (Was nochthans ook niet die jurk die ik altijd had gedroomd). En mag nu morgen voor de eerste pas gaan. Wacht vol spanning af. Heb mijn jurk gekocht bij Couture Ann in Aalst.
Groetjes Sonja 30.09.05
ps vandaag in ondertrouw geweest.
|
|
sofie
18-2-2006
|
1-5-2005 19:39:00
Hoi iedereen!
Gisteren eerste keer kiezen achter de rug en meteen de jurk van mijn dromen gevonden! De eerste die ik gepast heb is het geworden en stak met kop en schouders boven de rest uit! Het passen was veeeeeeel toffer dan ik me had voorgesteld! Ik had echt niet gedacht dat ik een kleed zou vinden dat zo goed bij me past. Ik voel me er super goed in!
Ik was wel blij met het gezelschap van mijn mama en zus. Dan zie je meteen ook hun reacties en die zeiden meer dan genoeg! Ben super gelukkig!!
groetjes,
een bruidje in spé (nu wordt het zo écht plots hé)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|