TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sven
28-8-2008
|
3-7-2008 16:47:25
fiogf49gjkf0d Hey Marijke,
Wij trouwen ook op 09/08!! Is tof om iemand tegen te komen die op dezelfde datum gaat trouwen! wij betalen 185euro voor heel de kerk te versieren. Ik weet niet hoeveel mijn ventje gaat moeten betalen voor het bruidsboeket maar ik bewtijfel dat het 200 euro gaat zijn. De versiering in de kerk wordt bij ons gedaan door mensen van de kerkgemeenschap. We waren al is gaan kijken hoe ze dat doen en is echt super mooi de kerk staat echt vol met bloemen. Misschien moet je is horen dat dat bij jullie ook mogelijk is.
Groetjes,
Annelies
|
|
marijke
9-8-2008
|
3-7-2008 16:54:57
fiogf49gjkf0d hey annelies!
het begint te korten, hé. :) waar houden jullie je feest?
ik vraag me eigenlijk af of er in de kerk al geen altaarstuk staat?
|
|
Amber
9-8-2008
|
3-7-2008 16:58:56
fiogf49gjkf0d Heyhey, Hier ook eentje die op 09/08 trouwt!! Wij nemen geen bloemen, maar ballonnen.. Komt een stuk goedkoper uit. Is 150euro voor de volledige versiering. Maar mijn boeket en de corsages komen samen op een 200euro... xxx Amber 09/08/08
|
|
Britt
9-8-2008
|
3-7-2008 19:48:44
fiogf49gjkf0d Hallo,
ik trouw ook op 09/08/08!
Wij laten onze bloemstukjes voor in de kerk maken door een vriendin van mijn mama. Als je goed rondkijkt kan je ook zelf voor versiering zorgen waarmee je veel uitspaart. Wij binden in het gangpad 2rozen en een calla (samen in een 'proefbuisje') aan de kerkstoelen. De bloemen hiervoor (en voor het altaarstuk)gaan we halen bij een Cash & Carry-zaak en dan gaat het alles samen echt niet duur uitkomen.
Mijn bruidsboeket daar moet ik ongeveer 70euro voor gaan tellen.
Groetjes, Britt.
|
|
Inge
14-7-2009
|
3-7-2008 20:43:43
fiogf49gjkf0d Hallo,
wij trouwen pas volgend jaar maar ik heb al eens gepolst bij verschillende bloemenwinkels hoeveel een bruidsboeket ongeveer kost. In allebei de winkels was het ongeveer 45 euro. (Als je uit de buurt van Gent komt: bloemen Marleentje in de Dampoortstraat en Bloemisterij Poelman in Destelbergen) De kerk gaan wij waarschijnlijk versieren met tule strikken en ballonnen. Tule kost 2 euro per meter (en op rol is de stof 1.5 meter breed) in de Sleepstraat.
Ik zag ook een tijdje geleden in "In goede en kwade dagen" een leuke versiering met bloemen die je zelf kan maken: je koopt oasis bollen en prikt ze vol bloemen (of goedkoper: je bindt er mos rond met zilver- of gouddraad en prikt een paar bloemen per bol) Dan prik je onderaan de bol een bamboestok, die je in een mooie bloempot met oasis vast zet. Bovenaan versier je de oasis met mos zodat het mooi afgewerkt is. En dan nog een strik rond de bamboe stok... Kan je nog volgen? Ik ga deze zomer eens proberen hoe dat uitvalt maar ik denk dat het goed te doen is, en dan heb je direct mooie stukken voor aan de deur of in het gangpad...
Groetjes, Inge
|
|
Sven
28-8-2008
|
4-7-2008 13:23:21
fiogf49gjkf0d Hey Marijke,
Het begint zeker serieus te korten. We zijn nu nog wat de laatste details aan het doen. Wij gaan ons feest geven in het Hof Van Reyen in Boechout. En we trouwen in Duffel. En waar gaan jullie je feest geven? Moeten jullie nog veel doen? Is echt zalig he dat aftellen ik kijk er zo naar uit!!!
groetjes,
Annelies
|
|
marijke
9-8-2008
|
8-7-2008 14:28:58
hey annelies,
wij houden ons feest in de crypte van het Godshuis. ik hoop echt dat het een spetterende dag wordt met prachtig weer!
eigenlijk staat bij ons zowat alles vast. enkel hier en daar nog wat kleine dingetjes regelen. :)
veel succes!
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|