Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dik ken je probleem ik heb mijn onkel gevraagd das de man van mijn meter hij is altijd al een vaderfiguur voor mij geweest heb jij zo niemand in jouw familie
fiogf49gjkf0dHey,heb je geen broer,die kan het ook doen.Grtz sarah
fiogf49gjkf0dJe kan ook een grootvader vragen?Of anders ga je toch samen met je verloofde, dat wordt wel vaker gedaan hoor!!
fiogf49gjkf0dHoi ladies,Ik merk tegenwoordig dat blijkbaar heel wat bruidjes weggegeven worden. Beetje op zijn amerikaans... Wat je ook kan doen is, als bruid helemaal alleen binnenkomen, eventueel voorgegaan door enkele bruidskindjes.Op onze trouw zal het heel sober zijn aangezien zowel de papa van mij als die van mijn vriend gestorven is. Wij laten ons geen van beide weggeven, maar lopen gewoon samen (naast elkaar) naar voor. Ik denk dat ik hier ook voor gekozen zou hebben als onze papa's er nog wel zouden zijn. Niet teveel tralala en denk dat mensen er niet echt bij stilstaan hoe je de kerk binnenkomt, zolang je jezelf er maar goed bij voelt!grtjs annelies
fiogf49gjkf0dWij lopen ook gewoon samen. Wij zijn tenslotte al lang een koppel, wonen al lang samen en hebben een zoontje. Vond het dan een beetje raar dat m'n papa me dan zou weggeven.
fiogf49gjkf0dHallo Melissa,Ik zit in net dezelfde situatie en loop gewoon met mijn ventje naar voren. Wel eerst de kindjes, de 3 ouderkoppels, getuigen en dan wij met z'n tweeën. Zo hebben we toch ook een beetje een suite...Succes ermee!Joke
fiogf49gjkf0dhey Melissa,loop gewoon met je man naar voor!Daar is toch niets mis mee?Heel veel mensen doen hé.Wij zijn zo ook getrouwd!
gewoon samen, da's echt wel kippevel en zo beleef je dat tenminste echt samen...
bedankt allemaal voor jullie berichtjes, ik ben er uit: we gaan gewoon samen.groetjes