Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHallo, ik heb mijn misboekjes zelf afgedrukt. Als je je document in Word maakt gaat dat prima. Bij 'afdrukken' ga je naar eigenschappen en dan kies je 'boek' of booklet. dan print hij automatisch recto-verso en in boekvorm A5. Ik moet wel zeggen dat mijn printer automatisch recto-verso print, heb je een kleine printer dan moet je dat handmatig doen denk ik. Als je naar een drukker gaat, kan je gewoon je Word-document doormailen of zo.dan de eerste pagina... wij hadden eerst de naam en plaats van de kerk (bovenaan). In het midden van de pagina onze namen, samen met twee hartjes doorelkaar verweven en onderaan aan de pagina de datum. groetjes en succesCarine17mei08
fiogf49gjkf0dHallo! Als je bij je printerinstellingen gaat en instelt op booklet dan gaat hij automatisch de bladzijde in de juiste volgorde drukken. Zo krijg je een bundeltje dat je in twee kan vouwen in A5 formaat. Dan hebben we het in een copycenter laten copieren en nieten. Dat heeft ons voo 150 exemplaren zo een 50 euro gekost. Wij hadden ook een foto op de voorkant.Hopelijk ben je hier iets mee?!Groetjes Lieve, reeds 6 dagen getrouwd!!
fiogf49gjkf0dHallo Isabelle,Ook ik maak mijn boekjes zelf. Een handleiding hiervoor vind je op: http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/ondern... Op ons 1e blad komen namen, datum en een bewerkte foto.Veel succes met je misboekje!Els