Nu Online
Momenteel zijn er 382 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bloemen

4-7-2008 11:44:36
fiogf49gjkf0d
heeft er iemand soms zelf zijn bloemstukken of andere stukken gemaakt voor in de kerk en op de tafels? ik zou dit graag zelf maken maar weet niet hoe ik er moet aan beginnen, iemand idee of suggesties?

bedankt!

groetjes
shirley

Shirley
19-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 406

Virginie

Meld misbruik4-7-2008 11:58:37

fiogf49gjkf0d
ik maak mijn bloemstukjes voor op de tafels zelf, heb een ideetje op internet gevonden en dat ga ik nu maken. heb alles bij een grote bloemen en plantenzaak besteld

Shirley
19-6-2010
 Meld misbruik4-7-2008 12:03:06

fiogf49gjkf0d
bedankt voor de tip Virginie, kan je me soms de site nog doorgeven aub

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik4-7-2008 13:42:38

fiogf49gjkf0d
Hallo,

wij trouwen pas volgend jaar in augustus maar ik ben nu al volop ideeën aan het verzamelen.
Een tijjdje geleden zag ik in "In goede en kwade dagen" dat ze op een simpele manier versiering maakten: ze haddne een bol oasis, een hoop bloemen (witte rozen of zo), een bamboestok, een bloempot en een hoop oasis voor in de bloempot.
Ze prikten de oasis bol helemaal vol bloemen en onderaan de bol kwam de stok. De stok stond vast in de bloempot met oasis (die bovenaan bedekt werd met mos zodat je er niets meer van zag)
Het zag er heel mooi uit en is makkelijk zelf te maken.
Ik ga me deze vakantie ook bezighouden met er eentje zelf te maken en te kijken hoeveel het kost. Denk wel dat ik de oasis bol eerst helemaal ga bekleden met mos (eraan binden met goud- of zilverdraad) en er een paar bloemen in steken. Dan zal het nog goedkoper uitkomen.

Hopelijk ben je er iets mee!
Groetjes,
Inge

Shirley
19-6-2010
 Meld misbruik4-7-2008 13:54:44

fiogf49gjkf0d
Beste Inge

Wij trouwen ook maar pas volgend jaar juni maar ben ook nu al begonnen met ideeën te sprokkelen om al eens uit te kunnen proberen, zien hoe handig ik ben enzo...

Bedankt voor de tip in ieder geval, dat helpt me al een stuk vooruit.

Bedankt!
groetjes

Virginie

Meld misbruik5-7-2008 10:38:16

ja hoor,

www.hobbycreatief.be en dan onderaan naar bloemschikken gaan

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...