Terug naar overzicht
hallo,bij ons zaten zussen en broers aan eretafel, geen ouders!Je kan ook je getuigen bij je zetten of je beste vrienden? het hoeft heus niet allemaal zo formeel hoor, je doet wat je zelf wilgroetjes kim
fiogf49gjkf0dHallo, geen eretafel dat kan toch ook.je zit gewoon bij wie jij wil zitten.jongeren bij jongeren en kids bij kids de ouderen bij de ouderen gewoon wat jij het gezelligst vindt groetjes sylvia
Hallo,wij gebruikten filmmuziek als afroeping. Bij binnenkomst kregen de genodigden filmtickets zodat ze wisten voor welke film ze 'uitgenodigd' werden...GroetjesSofie23*05*08
Hey miranda,het "probleem" van de eretafel hadden wij ook,ook omdat mijn ouders niet aanwezig zijn.Bij ons aan de eretafel komen onze getuige met partner en mijn broer en schoonzus te zitten.Mijn schoonouders gaan bij hun familie zitten,ze begrepen het volkomen dat ik het zo wou.Grtz sarah
Hoi MirandaWij gebruiken landen als tafelafroeping, met steeds een liedje over het land of typisch muziekje voor het land.Iedere gast krijgt een vlaggetje van het land van zijn tafel.GroetjesKim
Bij ons is er vooral een taalprobleem, daarmee dat onze ouders ook niet bij ons aan tafel zitten. Zij zitten gewoon bij hun broers of zussen. Bij ons aan tafel komen getuigen en goede vrienden
Hey MirandaWij zetten op elke tafel een snoeppot met snoepjes in en elke gast krijgt bij het binnenkomen een snoepje dat bij zijn tafel past. Dan moet hij zelf zijn tafel zoeken. We leggen ook overal op de tafels snoepzakjes en er gaat een tekstje bij staan waarop staat dat ze hun snoepzakje mogen gaan vullen aan andere tafels. Zo leren mensen elkaar kennen door naar andere tafels te gaan en het is ook nog een orginele manier.groetjes Mel (29-08-08)