Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dAma, ik begrijpen dat dát een pak van je hart is. Ik zou ook gestresst hebben in jouw plaats hoor. Maar eind goed al goed en geniet dubbel en dik van die eerste pabeurt!!!!Groetjes, Katleen
fiogf49gjkf0dWaar had je je kleedje besteld?Héél veel plezier met je eerste De stakingen van de vrachtwagen chauffeurs treft ons op een manier waar vele mensen nie aan denken hé.Grtz sarah 18/07/08
fiogf49gjkf0dHoi Sarah,Ik had mijn kleedje besteld bij Primo Piano in Genk. Ik ben lange tijd heel boos geweest omdat ze niet duidelijk waren. Maar ik merk dat ze nu alles op alles zetten om zo snel mogelijk alles voor mij in orde te krijgen, dus de boosheid is over!Groetjes, en veel plezier op de grote dag over twee weken!
fiogf49gjkf0dAh,mijne komt ook vandaar!Komt ze jou ook aankleden op je dag?Ik vindt da wel een fijne gerusstelling.Jij ook over 3 weken hégrtz sarah
fiogf49gjkf0dHoi,Ja, Nadia komt mij ook aankleden op de grote dag. Maar goed, want anders zou het helemaal foutlopen denk ik!Groetjes
Hey claudia,nog een vraagje: van welke collectie is jou kleedje als ik vragen mag?Grtz sarah
Hoi,Ik heb een kleedje van Sincerity...Groetjes