Terug naar overzicht
Bij ons zit het zo, dat wij de kosten dragen van de huur van de kostuums voor de mannen die in de suite lopen , omdat we dan ook wouden dat ze allemaal hetzelfde aanhadden. De vrouwen kiezen bij ons zelf. Voor mij is het om het even dat hun kledij van Superconfex of van een boetiek komt hoor. Als ze er maar een beetje deftig bijlopen en een goed humeur hebben. Dan vindt ik dit al heus genoeg. Maar het is inderdaad zo dat zij wel zelf voor de kosten van de aankoop opdraaien.
Bij ons betaald ieder voor zich. Het is al een eer om uitgenodigt te worden, het zou nog erg zijn om de kleren van de suite te moeten betalen!! Maar ja ergens anders wordt het misschien wel gedaan...
Alvast bedankt voor de reacties.Ter verduidelijking, ik heb helemaal geen probleem met het zelf kopen van mooie kledij. Maar ik vind het wel verveldend dat er wordt geëist wordt dat we een hoed zouden kopen. Het ging trouwens voor de rest om een zéér éénvoudig trouwfeest, maar van de bezoekers worden wel hoge verwachtingen gesteld.Zelf zou ik nooit eisen dat de mensen uit de suite kledij van pakweg 30.000 BEF kopen voor 1 dag.
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be