Terug naar overzicht
hoe duur zijn die schoenen dan wel?
fiogf49gjkf0d300 euro...
300 euro...
fiogf49gjkf0d300 is echt wel duur - ik zou toch wat verder kijken, want 100 procent zekerheid over een verkoop heb je toch nooit he!
fiogf49gjkf0d300 euro voor schoenen? Voor hoeveel zou je ze dan terug verkopen?
fiogf49gjkf0dIkzelf kijk ook wel regelmatig op sites naar mensen die hun bruidsschoenen verkopen. Maar als ik eerlijk mag zijn, ik zou er nooit zoveel geld aan geven. En ook geen 300 euro aan nieuwe :-S Maar oké, het is jou besluit natuurlijk, maar inderdaad, zekerheid dat ze verkocht zullen worden heb je niet...Groetjes, Sarah30mei2009
Hey,ik denk eerlijk gezegd dat de kans klein is dat je ze nadien verkocht krijgt.Zelfs al zou je er "maar" 200 euro voor vragen.De meeste bruidsschoenen(sposa,ed) kosten tss 160 en 200 euro,maar dan heb je nieuwe.Grtz sarah
300 euro is echt veel en ja of je verkocht krijgt is dan nog de vraag natuurlijk. Tis solden nu... gaat er niets vanaf? De mijne waren 80 euro, maar waren dus wel fiks afgeprijst. Het zijn zilverkleurige met rode schijn. Maar ook al waren ze duurder ik zou ze ook nooit verkopen , net zoals mijn bruidsjurk niet is toch een blijvende herinnering.... succes met kiezen verderWendy 13/09/08
Hey,ik zou nooit tweedehands schoenen kopen en zeker niet voor mijn huwelijk. Een kleed wordt gekuisd en dan zie je er niets meer aan hé, dus da's iets anders.Groetjes,Lieve