TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
22-6-2007
|
5-7-2008 0:01:44
fiogf49gjkf0d hallo naamgenootje,
wij zijn vorig jaar getrouwd en hebben verschillende proefdrukken gehad. Telkens hebben we deze laten aanpassen tot er geen fout meer in stond. Toen wij uiteindelijk onze officiële uitnodigingen hebben opgehaald, bleek er opnieuw een fout in te staan. Ik had toen hetzelfde gevoel als jij. Maar niemand van de genodigden heeft gemerkt dat er iets fout was. Ik zou mij er niet teveel zorgen over maken en gewoon het eerste laten staan. Dit kan ook hoor...
geniet nog van de verdere voorbereidingen...het is zo snel voorbij...
groetjes Wendy
|
|
Annemarijn
|
5-7-2008 0:28:41
fiogf49gjkf0d Hallo,
Ik snap dat je dit vervelend vindt, maar ik denk niet dat mensen dit opmerken, ik moest het twee keer lezen voordat ik besefte wat je exact bedoelde met de fout. Maak je dus maar niet te druk en geniet van je grote dag.
Groetjes Annemarijn
|
|
brendy
13-9-2008
|
5-7-2008 10:46:04
helaba,
is niet leuk, maar probeer het je niet aan te trekken. Bij ons staat er ook een foutje op, helemaal over gekeken. Niemand heeft dit al gezien. Bovenaan de uitnodiging staat: jij was ik, jij was jij, vanaf 13 september wordt het wij. Het moest zijn: ik was ik, jij was jij...en de rest natuurlijk. zelfs mijn ventje heeft het niet gezien. T zal toch de vloek zijn van den 13e he :) Probeer het gewoon over je te laten gaan, de mensen merken da nog niet eens. Dikke x Bren
|
|
Karen
18-7-2008
|
5-7-2008 11:08:34
Valt helemaal niet op, het kan ook taalkundig he!!
Een foutje in het rekeningnummer of de datum zou veel erger zijn...
Kleine zorgen!
|
|
Wendy
13-9-2008
|
5-7-2008 11:12:33
Bedankt voor al jullie reacties!!!!! Het doet me ontzettend goed
liefs wendy 13/09/08
|
|
sarah
18-7-2008
|
5-7-2008 18:52:30
Dat valt helemaal niet op,moest ook 2 keer lezen voor ik door had waar de fout zat. Troost je,de flater die onze drukker had uitgehaald was veel erger,hij was dus de datum vergeten!!!!!!!!!! Heb het met mijn eigen creativiteit opgelost.
Grtz sarah
|
|
Sarah
6-9-2008
|
5-7-2008 19:09:34
Ik had de fout ook eerts helemaal niet gezien hoor. Ik denk niet dat veel mensen het zullen zien. Op onze uitnodiging staat ook een kanjer van een fout: het adres van de feestzaal staat er niet op (wel de naam van de feestzaal en de gemeente). Ben dat gewoon knal vergeten, stom. Maar ik maak me er niet druk om. Als de mensen het willen weten moeten ze maar in het telefoonboek kijken voor het adres of ons eventjes opbellen. Heb er trouwens ook nog geen commentaar op gehad
|
|
Mieke
1-8-2008
|
7-7-2008 10:33:06
wij hadden ook een aantal foutjes opgemerkt op onze proefdruk en deze laten rechtzetten. Toen onze officiele uitnodiging klaar was bleek de datum er niet op te staan!! Zelf hadden we het niet gezien maar we kregen al snel vele telefoontjes. Ik vond het echt vreselijk. Maar nu lachen we er allemaal om....
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|