TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
joke
12-7-2008
|
5-7-2008 17:50:42
Ik ben gevraagd geweest in Kreta, in het fort van Rethymnn onder een palmboom en een prachtige sterrenhemel. t Was echt mooi!Denk er vaak met kriebels in m'n buik aan terug...
Geniet er allezins maar van! Joke
nog 7 dagen te gaan...
|
|
Tessa
15-5-2009
|
5-7-2008 19:07:54
Ik ben 's avonds gevraagd aan de trevi fontein in Rome. Het was super had aan het regen maar het was daarom eens zo romantisch want er bijna geen volk.
Veel succes!!!
Groetjes
|
|
Liese
9-5-2009
|
5-7-2008 19:11:15
Hoi,
mijn schatje had, zonder dat ik het wist, een weekendje Parijs geboekt. Op een avond moest ik dus opeens mijn koffer maken en de volgende morgen zijn we vertrokken, dat was zo leuk! En dan heeft hij mij 's avonds bij een prachtig verlichte Eiffeltoren ten huwelijk gevraagd, het was precies een sprookje!
Veel succes!
Groetjes,
Liese 09/05/2009 jurgenenliese.bruiloftsite.nl
|
|
Inge
14-7-2009
|
5-7-2008 19:52:26
mijn vriend heeft het vorig jaar gevraagd, in het midden van de nacht. Er waren Gentse Feesten en we waren samen weg geweest maar aangezien ik de volgende dag moest werken, was ik vroeger naar huis gegaan. Om vier u 's morgens kwam mijn vriend bij mij (we woonden al samen) en hij zei dat ik binnen een paar minuutjes naar de living moest komen. Dat deed ik en daar had hij een heleboel kaarsjes gezet die naar de gang leidden. En daar zat mijn vriend op de grond, tussen de kaarsjes... Toen heeft hij het gevraagd...
|
|
Lieve
1-9-2006
|
5-7-2008 20:41:57
Hey,
wij zijn ondertussen bijna twee jaar getrouwd, maar af en toe kom ik hier nog eens kijken en aan het huwelijksaanzoek denk ik nog steeds met veel plezier terug. We hadden een ballonvlucht gewonnen, maar die werd telkens uitgesteld omdat de weersomstandigheden niet zo goed waren. De derde keer merkte ik dat mijn schatje heel erg teleurgesteld was, maar ik begreep niet goed waarom. Toen het uiteindelijk zover was, haalde hij boven De Pinte ineens een ring tevoorschijn en zei hij: "Je hebt lang moeten wachten hé. Wil je met mij trouwen?" Ik was helemaal sprakeloos, kreeg tranen in de ogen en antwoordde niet, maar pakte hem heel goed vast. Hij, ongerust, vroeg: "Is dat een ja?".
Groetjes, Lieve
|
|
Lien
1-8-2009
|
5-7-2008 21:22:06
Bij ons is het nog heel recent: drie weken geleden! We waren op reis in Rhodos. Mijn verloofde was een ring gaan halen en had die kunnen 'meesmokkelen' naar daar zonder dat ik het wist. Net zoals jij wist ik dat het er zat aan te komen, maar op reis had ik het niet verwacht. Op een stralende vrijdagmiddag op de acropolis in Lindos, na 150 trappen in 40 graden deed hij een 'interview' met onze videocamera: "waar zijn we?", "met wie ben je hier?"... en toen kwam de vraag én de ring. Kon m'n tranen niet bedwingen. Een fantastisch moment, dan nog voor eeuwig vastgelegd op beeld! Zalig...!
|
|
Lien
1-8-2009
|
5-7-2008 21:22:08
Bij ons is het nog heel recent: drie weken geleden! We waren op reis in Rhodos. Mijn verloofde was een ring gaan halen en had die kunnen 'meesmokkelen' naar daar zonder dat ik het wist. Net zoals jij wist ik dat het er zat aan te komen, maar op reis had ik het niet verwacht. Op een stralende vrijdagmiddag op de acropolis in Lindos, na 150 trappen in 40 graden deed hij een 'interview' met onze videocamera: "waar zijn we?", "met wie ben je hier?"... en toen kwam de vraag én de ring. Kon m'n tranen niet bedwingen. Een fantastisch moment, dan nog voor eeuwig vastgelegd op beeld! Zalig...!
|
|
Ilka
7-6-2008
|
6-7-2008 11:16:33
Hoi
ik ben ondertussen al bijna een maand getrouwd. Mijn man heeft mij ten huwelijk gevraagd op de Pacaya. Een vulkaan in Guatemala. Het is nog een actieve vulkaan en omdat in Guatemala dergelijke dingen nog mogen heeft hij mij vlak naast de lava ten huwelijk gevraagd. Het was al donker en we stonden in het maanlicht een sterrehemel van jewelste en in de gloed van de lava. Ongelooflijk :-). Tijdens onze huwelijksceremonie heeft een vriend die er toen bij was hierover verteld. Ik kreeg er weer helemaal kippenvel van!
Groetjes
|
|
Sandra
25-7-2008
|
6-7-2008 12:49:16
hey mijn ventje had een prachtige ring gekocht en die zonder mijn medeweten meegedaan op onze reis naar Indonesië. Toen we op de tempelsite van Borobudur waren, ging hij op zijn knietjes zitten met de ring en de vraag!
|
|
Els
19-7-2008
|
6-7-2008 13:50:41
amaai, allemaal van die superromantische plaatsen... Ik had mijn ring al een 6tal maanden, zo halvelings gezegd dat we die dan wel als verlovingsring ook gingen gebruiken aangezien ik niet vele juwelen draag dus ik ben hem mee gaan kiezen en mocht hem meteen aandoen. Op onze vakantie (zeilen in bretagne) hadden we geen goed weer gehad en hij vond het dus niet geschikt om me ten huwelijk te vragen, dan zijn we op champagneweekend geweest voor mijn verjaardag. Die avond na een superdiner waar ik al redelijk veel champagne op had, moesten we nog de auto uit de parking zetten van t hotel. Hij heeft het me dan gevraagd op de terugweg in een gewoon straatje en het begon juist te regenen, volgens hem de reden dat hij zich nooit op zijn knieën heeft gezet, ik wacht er nog altijd op ! :-) t kan dus ook een heel gewoon, maar toch speciaal moment zijn...
groetjes, Els 19/7/08
|
|
Silke
15-5-2009
|
6-7-2008 17:48:29
Ik ben tweemaal ten huwelijk gevraagd. We waren drie jaar samen toen ik voor mijn 20ste verjaardag de eerste keer ten huwelijk gevraagd werd door mijn ventje. Ik studeerde toen nog en woonde nog thuis, dus werd er geen datum geprikt. Na een half jaartje samenwonen hebben we dan een datum geprikt 16/05/2009. Ik hoopte dus niet echt meer op een romantische aanzoek, maar dat is buiten mijn mannetje gerekend. Op citytrip in Keulen is hij op zijn knieën gegaan voor de Dom en heeft hij mij nogmaals ten huwelijk gevraagd. Heel wat toeristen hebben fotos van ons genomen en ons komen feliciteren. Vermits ik nu twee verlovingsringen heb, ga ik mijn verlovingsring gebruiken als trouwring om de kosten een beetje te drukken!
|
|
Ellen
11-7-2009
|
7-7-2008 8:38:48
Die van mij was er ook eentje om nooit meer te vergeten!
Net zoals jij wist ik ook dat het er zat aan te komen... Het zou gebeuren voor 25 december... En dat wist ik dus al vanaf 1 juli vorig jaar! En het werd 18 augustus, mijn verjaardag... Niets! En plots was het al 1 dec... Nog steeds niets. Ik al wa schrik... Da hij zou terugkrabbelen. Ik had hem al laten weten dat hij geen stress moest hebben om een ring te kiezen, want da moest echt niet! En hij maar sakkeren en komedie spelen...
Donderdag 20 dec had ik een bijscholing gehad rond taalbeleid op school en in de namiddag zijn we nog met een paar collega's richting kerstmarkt in Brugge getrokken. Had al 2 keer een telefoontje gekregen 's avonds met de vraag waar ik bleef. Was toen al bijna thuis. Eenmaal thuis wou ik in mijn pyjama kruipen, maar ik mocht niet! Ik doodkwaad (was al enkele weken een nieuwe 'regel' in huis! Geen pyjama voor 10u) Ik ruim wat op en begin te strijken. Plots de deurbel. Mijn vriend: "Ik ga kijken!" Hij stormt terug binnen 'Vlug doe je schoenen aan, er is een ongeluk gebeurd voor de deur!' ik: 'Toch niet met een fietser?' Hij: 'Ja! Vlug! doe je jas aan want het is vrij koud!'
Ik in zeven haasten schoenen aangetrokken, jas half aan. Ik naar de deur... Daar stond een mooie Ford Mustang voor de deur (Ik stomweg: Waar is die fietser???). Mijn ventje vroeg mij om in te stappen in mijn favo auto aller tijden... En we waren de hoek nog maar om toen hij dé vraag stelde en een mooie ring boven haalde...
Dat hij zo'n moeite heeft gedaan om het aanzoek onveretelijk te maken vergeet ik nooit. Hij heeft echt lang gezocht naar een Ford Mustang uit 68... Nu grapt hij soms: Ik vroeg haar niet ten huwelijk OP een wit paard, maar IN een wit paard!
Hoe dan ook: laat het op je afkomen en geniet ervan!
Groetjes, Ellen
|
|
eline
5-9-2008
|
7-7-2008 15:24:17
Hey,
Wij hadden het ook al een aantal keer over trouwen gehad maar nog niets concreets besproken. Ik had verwacht dat we zouden trouwen ergens in 2008, daar hadden we het zo al overgehad. Zo werd het 2007 en de maanden gingen 1 aan 1 voorbij. Ik begon stillekes aan te denken dat hij niet meer wou, ik had al een aantal keer een visje gesmeten maar daar kwam weinig op geen reactie op. Toen gingen we op city trip naar porto, ik had er mij al bij neergelegd dat het trouwen nog wat uitgesteld zou worden daar we al einde mei waren. En toen na een avondje uiteten en een gezellige avond wandeling ging hijplots op zijn knie zitten en toverde een ring te voorschijn. De tranen sprongen toe ook in mijn ogen en ik heb ook ja gezegd. Blijkbaar was mijn hele familie al op de hoogte behalve ik zelf want mijn broer en moeder zaten mee in het complot om de ring op bestemming te krijgen en mijn ventje was de week voorzien mijn hand gaan vragen bij mijn vader.
Ik was toen doodgelukkig en nu nog steeds nog 60 dagen geduld en het is zo ver
groetjes ELine 05/09/2008
|
|
Gwen
25-4-2009
|
8-7-2008 14:40:06
3 weken geleden, op mijn verjaardag, heb ik een halve dag verlof van het werk genomen. Mijn vriend had, zonder dat ik het wist, ook een halve dag verlof genomen. Toen ik thuiskwam, hing het ganse huis vol met envelopjes (via touwtjes aan het plafond), met daarop lieve zinnetjes en kleine opdrachtjes. Die envelopjes leidden me doorheen het ganse huis, waarna ik uiteindelijk op onze koer uitkwam. Daar stond mijn vriend, in kostuum, en met een prachtig gedekte tuintafel (rozen, champagne)! Ik ging zitten en hij zei me dat er nog één envelopje volgde. Daarop stond: "schuif nu een beetje achteruit en maak wat plaats voor mij", waarna hij op zijn knieën voor me ging zitten met een mooie ring!!! Toch even geduurd voor ik door mijn tranen heen 'JA' kon zeggen, maar het was alvast een onvergetelijk aanzoek!!!
Gwen
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|